تحول فولاد با بازگشت نکونام!

فولاد خوزستان با بازگشت جواد نکونام توانسته است شرایط خود را بهبود ببخشد و در نخستین دیدارش با هدایت این مربی برابر حریف خود به برتری دست یابد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ فولاد خوزستان که سال گذشته را با قهرمانی در جام حذفی پشت سر گذاشت انتظار می رفت فصل جدید را با تغییرات اندک آغاز کند و با حفظ کادرفنی سال گذشته خود را در مسیر موفقیت های بیشتر قرار دهد اما در همان ابتدای کار با جدایی سعید آذری از مدیریت این تیم جرقه تغییرات در کادرفنی نیز زده شد و پس از روی کار آمدن حمیدرضا گرشاسبی مشخص شد که وی علاقه ای به ادامه کار با جواد نکونام ندارد و عبدالله ویسی را به عنوان مربی جدید تیمش معرفی کرد.

متزلزل و شکننده با ویسی

فولاد چهار هفته ابتدایی را با هدایت عبدالله ویسی به مصاف رقیبان رفت اما در هیچکدام از بازی ها نه از نظر کیفیت بازی و نه از نظر نتیجه گیری شباهتی به فولاد سال گذشته نداشت. آنها از چهار بازی که با سرمربیگری ویسی به میدان رفتند تنها چهار امتیاز را به دست آوردند و با عملکردی بد در خط دفاعی هفت گل نیز از رقبا دریافت کردند. فولادی ها همچنین در خط حمله نیز خوب نکردند و درکنار بازی تنها سه گل را وارد دروازه رقیبان کردند.

کسب این نتایج و حواشی به وجود آمده در باشگاه فولاد سبب شد تا مدیریت این تیم به فکر تغییرات در رأس کادرفنی بیفتد و بار دیگر نکونام را به عنوان سرمربی تیمشان انتخاب کنند.

نکونام سربلند از نخستین بازی

بازگشت نکونام به فولاد خوش یمن بود و در نخستین بازی این تیم موفق شد علاوه بر کسب سه امتیاز برابر شاگردان عنایتی یک کلین شیت را نیز ثبت کنند تا نشان دهند که در خط دفاعی نیز عملکرد بهتری داشته اند. 

فولاد هم اکنون با هفت امتیاز از پنج بازی در رده نهم جدول قرار گرفته است اما با بازگشت نکونام قطعا این تیم به روزهای خوب خود بازخواهد گشت و بار دیگر یکی از مدعیان لیگ برتر لقب خواهد گرفت.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =