کارگاه نقش دانشگاه در تمدن نوین اسلامی برگزار شد

کارگاه آموزشی نقش دانشگاه در تمدن نوین اسلامی و نشست مسئولان بسیج اساتید، مدیران گروه های معارف اسلامی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) از اهواز، در این نشست که  فرماندهان بسیج، اساتید بسیجی و مدیران گروه های معارف اسلامی دانشگاه های استان خوزستان بصورت حضوری و برخط برگزار شده بود، حسن بنیانیان مشاور و دستیار امور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک هفته بسیج به توصیف روحیات و ارزش‌های بسیجیان در تمام عرصه ها پرداخت.

کارگاه نقش دانشگاه در تمدن نوین اسلامی برگزار شد

بنیانیان ضمن یادآوری فرامین و اوامر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی گفت: مدیران  ضمن عمق بخشی به  فهم و درک فرهنگی خود، برنامه ریزی لازم صورت دهند.  

مشاور و دستیار امور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه جلسه با ارائه محتوای مصور، خواستار فرهنگ شناسی علمی شد.

کارگاه نقش دانشگاه در تمدن نوین اسلامی برگزار شد

 فرج اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز  نیز در این نشست با اشاره به ارزش‌های والای بسیجیان و اساتید بسیجی در نظام جمهموری اسلامی بویژه در دانشگاه ها به عنوان  منشا تولید علم و تربیت جامعه، خواستار بکارگیری فضایل بسیجی در سنگر علم و دانش شد.

کارگاه نقش دانشگاه در تمدن نوین اسلامی برگزار شد

حجت الاسلام  و المسلمین علی عطایی نسب رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خوزستان ضمن خوشامدگویی به حضار و گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی ره (بسیج لشکر مخلص خداست) گفتند بسیج بواسطه همین اخلاص است که مأموریت ها و مانورهایش به نتیجه می رسد و ما نیز همچون بسیجیان مخلص باید به دنبال اخلاص در کارها و رفتارمان باشیم گرچه بسیار هم مشکل و سخت است ولی چاره‌ای نداریم زیرا که بدون اخلاص، و قصد قربت اعمال آدمی بی ارزش خواهد بود

وی افزود: شعار امسال هفته بسیج (بسیج پاره تن مردم است) وحقا اینچنین است ما در تمام اقشار بسیج و بسیجی داریم و آنان هستند که همواره در تمام امور پیشتاز، جلودار و علم دار هستند. ایشان ضمن اعلام تشکیل قرارگاه ویژه سیل در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفتند بعنوان نمونه در سیل سال ۹۸ همین اساتید بسیجی، کارکنان و دانشجویان بسیجی بودند که قبل همه به کمک مردم سیل زده شتافتند.

کارگاه نقش دانشگاه در تمدن نوین اسلامی برگزار شد

گفتنی است پیش از این مراسم، مشاور و دستیار امور فرهنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، مسئولان بسیج اساتید، مدیران گروه های معارف اسلامی و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور بر مزار دو شهید گمنام واحد اهواز، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =