جزئیات برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

دستورالعمل «برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی» از سوی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «برگزاری مراسم هفته پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۰» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: در راستای تحقق بخشی از اهداف اعلام شده در بند ۲-۷ سند تحول و تعالی دانشگاه و به منظور حضور یکپارچه و برگزاری هماهنگ مراسم هفته پژوهش و فناوری در سال جاری، همگام با ستاد ملی هفته پژوهش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستادهای هفته پژوهش و فناوری مستقر در مراکز استان ها و براساس شرایط فراگیری بیماری کرونا، استان ها و واحدهای دانشگاهی تابع آنها می توانند با همکاری ستاد پژوهش و فناوری استان و با رعایت نکات لازم و تمام دستورالعمل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا مراسم هفته پژوهش و فناوری در بازه زمانی دهه آخر آذرماه برگزار کنند.

براساس این دستورالعمل؛ ستاد هفته پژوهش و فناوری در استان ها با عضویت رئیس استان (رئیس ستاد)، رئیس شورای پژوهش و فناوری استان، دو تن از رؤسای واحدهای دانشگاهی استان و یک تا سه تن از معاونان پژوهشی و فناوری یا معاونان علمی آن استان تشکیل شود.

همچنین ستاد هفته پژوهش و فناوری در واحدهای دانشگاهی با عضویت رئیس واحد (رئیس ستاد)، معاون پژوهش و فناوری یا معاون علمی واحد (دبیر ستاد)، معاونان و سه تن از اعضای هیأت علمی واحد به همراه مسئول روابط عمومی واحد (اعضای ستاد) تشکیل شود.

در این دستورالعمل تأکید شده است که واحدهای دانشگاهی با درجه ویژه، سطح ۱ و سطح ۲ می توانند به منظور تشویق و ترغیب پژوهشگران متناسب با گروه های آموزشی هفتگانه (علوم انسانی و هنر، فنی و مهندسی، معماری، کشاورزی، دامپزشکی، علوم پایه و علوم پزشکی «علوم پایه، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی») یک پژوهشگر نمونه و واحدهای سطح ۳ تا سه پژوهشگر دارای شرایط را انتخاب و پس از اخذ تأیید استان، مورد تقدیر قرار دهند.

براساس این دستورالعمل؛ ستاد هفته پژوهش و فناوری استان موظف است در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن بررسی و تأیید امتیازهای پژوهشگران منتخب معرفی‌شده از سوی واحدها با شاخص های مربوطه، پژوهشگرانی را که در سه سال گذشته انتخاب و معرفی نشده‌اند را انتخاب کرده، ضمن تأیید و اعلام به واحدهای دانشگاهی، نفرات اول پژوهشگران در هر یک از گروه های هفتگانه (علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، کشاورزی،  دامپزشکی، علوم پایه، علوم پزشکی «علوم پایه، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی») را به عنوان پژوهشگر برگزیده استان تشویق کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =