نخستین دوره «استاد حرفه‌ای» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین مرحله دوره «استاد حرفه‌ای» را برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین مرحله از دوره «استاد حرفه‌ای» ویژه اعضای هیئت علمی و اساتید حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی را برگزار می کند.

علاقه‌مندان به حضور در دوره «استاد حرفه‌ای» می توانند از امروز (دوشنبه یکم آذرماه) تا سه‌شنبه (نهم آذرماه) به سایت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و از طریق لینک واحد الکترونیک نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دوره «استاد حرفه‌ای» در دانشگاه آزاد اسلامی طی سه مرحله برگزار خواهد شد که نخستین مرحله آن از چهارشنبه ۱۰ آذرماه آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۹ دی ادامه دارد و مدت زمان دوره ۸ جلسه خواهد بود.

این دوره هر چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که در این دوره شرکت می‌کنند، تا یک هفته پس از جلسه آنلاین، فرصت دارند در کلاس به صورت آفلاین شرکت کنند.

گفتنی است نحوه ثبت حضور و ارزیابی هر جلسه از طریق فرم الکترونیکی با ارسال لینک مخصوص آن به شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد. گواهی پایان دوره برای اساتیدی صادر می شود که حداقل ۶ جلسه در کلاس ها شرکت کرده و در فرم هر جلسه حضور خود را ثبت کنند و در ارزیابی جلسات امتیاز موردنیاز را کسب کرده باشند. همچنین گواهی پایان دوره یک ماه پس از اتمام دوره توسط دفتر توانمندسازی و مهارت های کاربردی معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده و از سوی دفاتر توانمندسازی واحدهای دانشگاهی قابل تحویل خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق پخش زنده سایت آپارات در کلاس‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119313

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =