مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در یکم آذر

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در دوشنبه(یکم آذرماه) را در ادامه می‌خوانید:

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد منصوب شد


همزمان با هفته بسیج و روز بسیج و پژوهش، با صدور حکمی از سوی ابراهیم رحیمی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، فرشید خیری به عنوان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد منصوب شد.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشستی که با حضور هیأت رئیسه دانشگاه برگزار شد، با تبریک هفته بسیج، گفت: سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی وابستگی کمتر به شهریه دانشجویی و برنامه‌ریزی برای درآمدهای غیرشهریه‌ای بوده که دانشگاه استان هم با تمام توان به‌دنبال کسب درآمدهای خارج از شهریه و اخذ طرح‌های پژوهشی درآمدزایی است که منجر به تولید و تجاری‌سازی می‌شوند.
ابراهیم رحیمی ساخت اپلیکیشن، ایجاد کلکسیون با ۸۰ نوع گیاهان دارویی منحصربه‌فرد در مزرعه این واحد دانشگاهی، اخذ ۲۰ پروانه بهره‌برداری منابع کشاورزی، ساخت محصولات کارگاهی و گرفتن تضمین، ساخت کیت تشخیص بیماری کرونا و تولید الکل را از کارهای پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.
وی از کسب رتبه 7 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در نظام رتبه‌بندی سایمگو ۲۰۲۰ خبر داد و گفت: در آخرین رتبه‌بندی سایمگو که سال ۲۰۲۰ منتشر شد، این واحد دانشگاهی توانست رتبه 7 را میان دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور کسب کند و بین ۱۰۱ واحد دانشگاهی برتر ایران قرار بگیرد.


مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در یکم آذر

بسیج همگانی تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات جامعه است

جلسه همفکری بسیج دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر  برگزار شد. در  این جلسه با حضور گلوی جانشین سازمان  بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان، هیات رییسه واحد دانشگاهی و دانشجویان بسیجی دانشگاه در محل سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
ابتدا حسینی پور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر با اعلام اینکه بسیج اساتید رسالت بسیار مهمی را در میان قشر فرهنگی و دانشگاهی کشور به عهده دارد، هدف استکبار جهانی را در دست گرفتن کل کشورهای جهان معرفی کرد که از طرق مختلف با ایجاد درگیری و دشمنی بین کشور ها و ایجاد فرقه ها و گروه های تروریستی سعی در انجام این کار دارند و تنها راه نجات ما از شر کشورهای سلطه گر تفکر بسیج و بسیجی است که می تواند جلوی زیاده خواهی آن ها را سد کند.
غلامرضا حسینی پور قاسم آبادی  با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری درباره بسیج، اهمیت و تاثیر دانشگاهیان در نقش آفرینی در عرصه های فرهنگی اجتماعی کشور را مهم ارزیابی کرده و حمایت از بسیج را حمایت از امنیت و آسایش کشور در همه زمینه ها اعلام نموده و راه حل برونرفت از مشکلات و معضلات فعلی جامعه را بسیج عملی و همگانی دانست. 
 گلوی جانشین سازمان  بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه به کانون بسیج اساتید، اظهار امیدواری نمود کانون بسیج اساتید دانشگاه با کمک همه استادان به صورت فعال تری به کار خود ادامه دهد.
 

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در یکم آذر

کد خبر: 1119328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =