تراکتور به دنبال کسب سومین جام / هواداران به ورزشگاه باز می‌گردند؟

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد: با کمک کلیه عوامل باشگاه و طرفداران توانستیم دومین جام حذفی را به دست آوردیم و امیدوارم سومین کاپ را هم برای هواداران به ارمغان آوریم.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، میر معصوم سهرابی درباره انتخاب مجدد خود به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور اظهار داشت: فوتبال خود را از تراکتور شروع کرده و در تمام رده‌های این باشگاه حضور داشتم. دو دوره در زمان مدیریت ضیایی، دستیار این تیم بوده و دوره‌ای هم افتخار مدیریت تراکتور را داشتم. یکی از علاقه‌مندی‌های من حضور در این باشگاه بود تا بتوانم کاری برای تراکتور انجام بدهم. به همین دلیل با توجه به شناختی که از مجموعه، هیات مدیره، مالک، امکانات سخت‌افزاری، کادر اداری ، بازیکنان جوان و کادرفنی تیم دارم،  درخواست هیات مدیره تراکتور را با آغوش باز پذیرفتم و امیدوارم در این مسئولیت جدید با لطف، رحمت خداوند و حمایت هواداران مفق باشم.

او درباره دلیل جدایی‌اش از مدیریت باشگاه تراکتور در فصل گذشته و بازگشت خود توضیح داد: من کارمند شهرداری تبریز هستم و در مقطعی به عنوان مأمور به این باشگاه منتقل شدم. خوشبختانه پس از قهرمانی در جام حذفی مأموریت من تمام شد و محل خدمتم نسبت به تمدید این مأموریت اقدام نکرد و به محل کار اصلی‌ام بازگشتم. از محمدرضا زنوزی و هیات مدیره تراکتور به این دلیل که بار دیگر از من درخواست کردند در خدمت‌شان باشم تشکر می‌کنم. برای من افتخاری است که در تراکتور خدمت کنم زیرا به عنوان یک هوادار عاشق این باشگاه هستم. به همین دلیل این درخواست را قبول کردم. امیدوارم با حمایت‌های مالک و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که تراکتور دارد بتوانیم بار دیگر این باشگاه را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

مدیرعامل تراکتور درخصوص اینکه آیا اقدامی برای حضور هواداران در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های این تیم انجام داده است، گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی من این است که امکانات لازم برای حضور هواداران‌مان در ورزشگاه را فراهم کنیم. خوشبختانه قبل از آمدن من به باشگاه مکاتباتی با اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به رفع نواقص و آماده‌سازی امکانات ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام شده است. من هم در اولین روز کاری پیگیر این موضوع بودم و مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال و اداره ورزش انجام می‌دهم تا طرفداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند زیرا فوتبال با طرفداران زنده است. می‌خواهیم از این امتیاز نهایت استفاده را ببریم زیرا هواداران به عنوان یار دوازدهم همیشه در کنار تراکتور بوده‌اند.

سهرابی درمورد ارزیابی‌اش از کادرفنی فعلی تراکتور پاسخ داد: زونیمیر سولدو یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال دنیا بوده و حضورش در جام‌جهانی نشان‌دهنده توان بالایش در دوران بازیگری‌ است. در زمینه مربیگری هم وی این کار را مرحله به مرحله انجام داده است. مدتی دستیار بزرگ ترین مربیان دنیا بوده و خودش هم دوره‌ای به عنوان سرمربی در تیم‌های مختلف حضور داشته است. یک دستیار خارجی کنارش است و دستیاران ایرانی خوبی هم دارد. وحید فاضلی، حسین خطیبی، سهند چلبیانی و یک مربی دروازه‌بانان رومانیایی هم در کادرش حضور دارند. ترکیبی از کادرفنی خوب و منظم داریم و امیدواریم انتظارات طرفداران یعنی رساندن تراکتور به جایگاه اصلی‌اش را برآورده کنند.

او  درخصوص اینکه چه نویدی برای تکرار قهرمانی‌های تراکتور می‌دهد، پاسخ داد: همیشه خداوند را شاکر و سپاسگزار هستم که هر جایی بودم منشأ خیر شدم. در تیم‌های مختلفی حضور داشتم و موفقیت‌های خوبی با آنها به دست آوردم. در مقطع قبلی که در خدمت هواداران و مالک تراکتور بودم با کمک کلیه عوامل باشگاه و طرفداران توانستیم دومین جام حذفی را به دست آوردیم و امیدوارم سومین کاپ را هم برای هواداران به ارمغان آوریم. این موضوع دور از دسترس نیست زیرا تراکتور به دلیل داشتن امکانات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و هواداران پرشور و بی‌شمار می‌تواند جایگاه‌های بالاتری در فوتبال ایران و آسیا به دست بیاورد. امیدواریم در این فصل هم به جایگاه مناسبی برسیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره برنامه‌هایش برای تقویت این تیم، گفت: تقویت تیم در حیطه کاری کادرفنی است. مربیان باید نقاط ضعف را به باشگاه اعلام کنند تا در اولین فرصت برای رفع آنها اقدام کنیم. به همین دلیل باید به سولدو فرصت داد تا از بازیکنان تیم، نفراتی که در لیگ کشورمان حضور دارند و بازیکنان آزاد شناخت به دست بیاورد تا پس از آن نفراتی که می‌توانند به تراکتور کمک کنند را معرفی کند. باشگاه هم باید نسبت به رفع و ترمیم این نقاط اقدام لازم را انجام بدهد. با توجه به علاقه‌مندی مالک و اعضای هیات مدیره، باشگاه حتما پس از اعلام نیازها و اسامی اقدام لازم را انجام می‌دهد.

او در ادامه گفت و گو با سایت باشگاه تراکتور توضیح داد: هواداران تراکتور همواره حامی تیم محبوبشان هستند و به عنوان پرشورترین هواداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می‌شوند. صبور بودن و حمایت از تیم، خواسته من از هواداران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =