با حضور سولدو روح تازه ای در تراکتور دمیده شده است

مدیر تیم فوتبال تراکتور معتقد است که حضور مربی جدید سبب شده است که روحیه تیم بهتر شود.

کاظم محمودی، مدیر تیم فوتبال تراکتور در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره شرایط تراکتور بعد از حضور سرمربی جدید این تیم سولدو اظهار داشت: از وقتی که آقای سولدو تشریف آوردند من فکر می کنم یک روح تازه در تیم دمیده شده و من فکر می کنم تراکتور با این وضعیت روند رو به جلویی را در پیش گرفته و به این روند ادامه باید ادامه بدهد. در بازی با سپاهان انصافاً تراکتور عالی بازی کرد و انشالله که بتوانیم در ادامه راه با شناختی که سولدو و کادرفنی از تیم پیدا خواهند کرد بتوانیم بهتر از این هم عمل کنیم. 

مدیر تیم فوتبال تراکتور در باره اینکه شنیده می شود این تیم قصد جذب بازیکنان خارجی را دارد گفت: واقعیت این است که برای انتخاب بازیکن کادر فنی نظر خود را به باشگاه اعلام میکند و این موضوع می‌طلبد تا قبل از این اتفاق، نقاط ضعف و قوت تیم را بررسی کرده که در طی مدتی که سرمربی با تیم کار می کند با توجه به شناختی که از بچه‌ها و روند تیم پیدا می کند این امر محقق شده و به این موضوع خواهد رسید، که مطمئنا اگر کادر فنی بازیکنی را از ما بخواهد ما هم در جهت تقویت تیم حتماً اقدام خواهیم کرد. 

وی درباره دیدار هفته ششم تراکتور مقابل پدیده اظهار داشت: با اینکه گفته می شود تیم فوتبال پدیده مشکلاتی دارد اما بازی با این تیم میتواند خطرناک باشد، این تیم با تمام قدرت می آید تا ۳ امتیاز این دیدار را دشت کند این در حالی است که آنها تا پیش از این فقط یک امتیاز از مجموع رقابت‌ها به دست آورده و چیزی برای از دست دادن ندارند. 

محمودی تاکید کرد: به نظر من تیم مشهدی تیم قابل احترامی محسوب می شود هرچند مشکلاتی را تا امروز داشته اما فارغ از این مسائل باید با تمام قوا مقابل آنها بازی کنیم. ما هرگز پدیده و هیچ تیم دیگری را دست‌کم نمی‌گیریم چراکه در هر صورت همین پدیده در گذشته از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می رفته و حالا هم با وجود آن که مشکلاتی دارد اما باز هم قابل احترام است، ضمن اینکه نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و اتفاقاً بازی کردن با تیم‌های این چنینی خیلی مشکل تر خواهد بود تا تیم هایی که مشکلات کمتری دارند چون معتقدم تیم مثل پدیده همه چیز را در زمین می گذارد تا امتیازات لازم را به دست بیاورد. 

وی در پایان گفت: امیدوارم با مساعدت و همکاری سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ما هم مثل تیم‌های استقلال و پرسپولیس بتوانیم از وجود تماشاگران مان بهره مند شویم و این طور نباشد که فقط تیم های پرطرفدار تهرانی در بازی‌های خود تماشاگر داشته باشند

کد خبر: 1119389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =