معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد می‌شود

وزیر علوم از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارت سازمانی جدید خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی گل وزیر علوم از موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چارت سازمانی جدید خبر داد.

زلفی‌گل اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پیگیری‌های مکرر این وزارتخانه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نامه‌ای ضمن موافقت با ایجاد معاونت فناوری و نوآوری، نمودار چارت سازمانی جدید پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وی افزود: بر این اساس، «معاونت فناوری و نوآوری» به صورت رسمی و تشکیلاتی تشکیل می‌شود.

زلفی‌گل اظهار کرد: احیا و ایجاد معاونت فناوری در وزارت علوم، یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار اینجانب به مجلس شورای اسلامی بود که خوشبختانه در این مدت سه ماهه از استقرار دولت جدید، با جدیت پیگیری و امروز محقق شد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این معاونت در برنامه چهارم و پنجم توسعه کشور نیز در دستور کار بوده و بر آن تاکید شده است.

زلفی‌گل همچنین گفت: خوشبختانه این معاونت «فناوری و نوآوری» با معاونت علمی و فناوری ریاست محترم جمهوری تعامل، تکامل و هم افزایی ویژه ای خواهند داشت. معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف با هدایت شایسته مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری موجب افزایش و زایش شرکت‌های دانش بنیان خواهد شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم شرکت‌های دانش بنیان را در راستای تجاری سازی محصولات خویش حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =