ثبت‌نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران آغاز شد

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران اعلام کرد: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی ۶ واحد دانشگاهی دانشگاه تهران از امروز آغاز و تا ۸ آذر ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت نام مجدد برای انتخابات شورای صنفی ۶ واحد دانشگاهی دانشگاه تهران از امروز آغاز و تا ۸ آذر ادامه دارد.

در این اطلاعیه آمده است؛ ثبت نام اولیه داوطلبان انتخابات شورای صنفی دانشجویی واحدهایی که در انتخابات اول آبان ماه ۱۴۰۰ دانشگاه به حد نصاب داوطلبین نرسیده‌اند، برای ۶ واحد دانشگاهی، از روز شنبه ۶ آذر ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۸ آذر ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، بازه زمانی فوق قطعی است و تمدید نخواهد شد.

دانشجویان خوابگاهی می‌توانند هم در دانشکده و هم در خوابگاه کاندیدا شوند، ولی در هر صورت در یکی از واحدها به فعالیت بپردازند. در صورت متقاضی بودن می‌بایست ثبت نام مجدد انجام دهند و دارای دو کد رهگیری باشند.

لازم به ذکر است دانشجویانی که به هر دلیلی قادر به ثبت نام نیستند، مشخصات خود (نام و نام خانوادگی- شماره دانشجویی-شماره تماس و ایمیل دانشگاه [شناسه یکتا]) را به سامانه ارسال کنند. مشاهده «تأیید دریافت»، به منزله دریافت ایمیل شما است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119448

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =