ایران تنها پنج سال تا سلاح هسته‌ای فاصله دارد!

آویگدور لیبرمن مدعی شد که ایران تا ساخت سلاح هسته‌ای تنها پنج سال فاصله دارد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از رویترز، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مدعی شد که ایران ممکن است تا پنج سال آینده به سلاح هسته‌ای دست یابد و گفت‌وگوهای بین‌المللی که هفته آینده از سر گرفته می‌شود، هیچ کمکی به کاهش سرعت آن نمی‌کند.

او در ادامه ادعاهای خود گفت: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که برای حفاظت از خود هر کاری انجام دهیم. با یا بدون توافق، ایران یک کشور هسته‌ای خواهد بود و ظرف پنج سال به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت. در هر صورت، حتی اگر بازگشتی به یک توافق صورت گیرد، اسرائیل طرف معامله نیست و اسرائیل متعهد به این توافق نیست.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرده است موشک‌های ایران این رژیم را محاصره کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی بارها مخالفت خود را با توافق هسته‌ای ابراز کرده و بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکایی «جو بایدن» رئیس‌ جمهور این کشور نیز طبق خواسته‌ صهیونیست‌ها با کشورمان رفتار می‌کند.

با وجود همه سنگ‌اندازی‌های رژیم صهیونیستی، مذاکرات هسته‌ای ایران هشتم آذرماه از سر گرفته خواهد شد. مقامات آمریکا اعلام کرده‌اند در میز مذاکرات وین به دنبال دیپلماسی خواهند بود، اما مذاکره‌کننده ارشد کشورمان نیز رفتار دولت فعلی آمریکا را در ادامه رفتار دولت «دونالد ترامپ» دانسته و از واشنگتن برای برداشتن تحریم‌ها تضمین خواسته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =