فردا؛ آخرین مهلت ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی

فرصت ثبت درخواست در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور برای نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ فردا، ۴ آذر به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ صرفا بر اساس سامانه انجام می‌گیرد و تمامی دانشجویان باید برای ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی بر اساس بازه‌های زمانی و به صورت اینترنتی اقدام کنند.

بر اساس زمانبندی اعلام شده فرصت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم از دوشنبه ۳ آبان ماه تا پنجشنبه ۴ آذر ماه ۱۴۰۰ بوده است و این فرصت فردا پنجشنبه به پایان می‌رسد.

همچنین از شنبه ۶ آذرماه تا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۰ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو صورت می‌گیرد.

در صورت موافقت با درخواست انتقال و میهمان در دانشگاه محل تحصیل دانشجو (دانشگاه مبداء)، دانشجو موظف است مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای دانشگاه یا دانشگاه‌های مقصد انتخابی را حداکثر تا تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ از طریق سامانه نقل و انتقال ارسال و تکمیل کنند تا درخواست توسط دانشگاه یا دانشگاه‌های مقصد مورد بررسی قرار گیرد. در غیر این صورت درخواست دانشجو بررسی نمی‌شود.

رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی دوشنبه ۲۰ دیماه تا شنبه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری درباره انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =