آموزش در تمام مقاطع تحصیلی واحد علوم تحقیقات حضوری شد

دستورالعمل نحوه برگزاری کلاس‌های درسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ واحد علوم و تحقیقات از سوی قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این واحد دانشگاهی صادر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تغییرات رنگ‌بندی کرونایی دستورالعمل جدیدی صادر کرد.

براین اساس، تمامی کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی در روزهایی که برابر اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به رنگ‌های آبی و زرد اعلام می‌شود، به صورت حضوری (با رعایت پروتکل‌های بهداشتی) تشکیل خواهد شد.

 تشکیل کلاس‌های حضوری از ۱۳ آذرماه صرفاً در خصوص دروسی است که دارای ظرفیت حداکثر ۳۰ نفر هستند. بدیهی است کلاس‌های درسی با ظرفیت بیش از ۳۰ نفر همچنان به صورت مجازی برگزار خواهند شد.

کلیه دروس عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و قسمت عملی دروس نظری ـ عملی در تمامی روزها (با رنگ‌بندی مختلف) که از ۱۵ آبان شروع شده، همچنان لازم‌الاجرا است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهد یافت.

به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، دانشکده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که حداقل ۶۰ درصد کلاس‌های درسی واحدهای دانشگاهی در روزهایی که برابر اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، به رنگ‌های آبی و زرد اعلام شده به صورت حضوری تشکیل شود.

لازم است واحدهای دانشگاهی در برگزاری کلاس‌های حضوری ضوابط مرتبط با پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. برگزاری مجموعاً تعداد ۱۶ جلسه کلاس (حضوری و مجازی) الزامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119555

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =