به دنبال خروج از بحران جلوی چشم هواداران!

از چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ برتر تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی با هم دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که روزهای خوبی را سپری نمی کنند در این دیدار چاره ای جز برد نخواهند داشت. آنها در سه هفته اخیر رنگ برد را ندیده اند مسئله ای که سبب شده است هواداران این تیم بسیار نگران شرایط به وجود آمده باشند.

پرسپولیس که لیگ امسال را با دو برد آغاز کرد رفته رفته شرایط نابسامانی پیدا کرد و نه از نظر کیفیت فنی و نه از نظر نتیجه گیری هرگز نتوانسته هواداران خود را راضی نگه دارد.

قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر برای بازگشت به روز های خوبش چاره ای جز بردن تیم جوان و سخت کوش علیرضا منصوریان ندارد. 

گل‌محمدی به خوبی می داند که اگر در دیدار فردا هم نتواند سن امتیاز بازی را به دست بیاورد شرایط بسیار دشواری را در برابر هواداران کم صبر پرسپولیس خواهد داشت به همین خاطر قطعا در دیدار امروز سعی خواهد کرد تیمش را با تمرکز بالا به مصاف حریف بفرستد تا خودش را از شرایط نامطلوب این روزها خارج کند.

اما در برابر پرسپولیس برزیلی های فوتبال ایران قرار دارند که بر خلاف پرسپولیس آنها فصل را خوب شروع نکردند اما هرچه پیش رفتیم شرایط شان بهتر شد و علاوه بر بهتر شدن کیفیت بازی شان از نظر نتیجه گیری نیز موفق عمل کردند.

نفتی ها سه بازی اول خود را به حریفان واگذار کردند اما در دو دیدار اخیرشان مقابل دو تیم قدرتمند گل‌گهر و نساجی چهار امتیاز را کسب کردند و نشان دادند که هرگز تیم دست و پا بسته ای برابر پرسپولیس نخواهد بود.

آبادانی ها اگر بتوانند از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی امتیاز بگیرند قطعا با اعتماد به نفس بالاتری فصل را ادامه خواهند داد. مسئله ای که با توجه به شرایط پرسپولیس و نوع بازی صنعت نفت دور از انتظار نخواهد بود.

وضعیت در جدول

پرسپولیس با 8 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و صنعت نفت 4 امتیازی تیم چهاردهم جدول است.

تیم داوری

سیدعلی اصغر مومنی- آرمان اسعدی- علی احمدی- سعاد وفاپیشه

مجتبی احسانی

کد خبر: 1119570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =