ماده واحده «اصل تاسیس صندوق شورای عالی عتف» ابلاغ شد

رییس جمهور، ماده واحده «اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)» را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بنابر اعلام مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)» را که در جلسه ۸۲۶ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

 متن ماده واحده «اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)» خطاب به هیئت وزیران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه آمده است:ماده واحده «اصل تأسیس صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)» که در جلسه ۸۲۶ مورخ ۱/۱۱/۱۳۹۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، به شرح ذیل برای اجرا، ابلاغ می‌شود.

ماده واحده – به منظور جهت دهی و اولویت‌گذاری در راستای خلق ثروت، حل مشکلات و زمینه‌سازی برای پیشرفت در عرصه‌های مربوط به حوزه کلان آموزش عالی و تأمین منابع مالی فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها، صندوق شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) تأسیس می‌شود.

 در ادامه این ابلاغیه آمده است: اساسنامه این صندوق به موجب پیش‌نویسی که مشترکاً توسط وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه و بودجه تهیه و تنظیم می‌شود، به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1119684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =