مدیران استقلال از محرومیت خارجی ها اطلاع داشتند؟

روز گذشته به دو بازیکن خارجی استقلال اجازه حضور در دیدار برابر گل‌گهر داده نشد اتفاقی که موجب عصبانیت کادرفنی آبی ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ پس از این اتفاق کادرفنی استقلال در اعتراضات خود اعلام کردند که تا دو ساعت پیش از بازی از این موضوع اطلاع نداشتند و شنیدن این خبر شوکه کننده بوده است.

اما در این میان خبرهایی به گوش رسید که مدیران استقلال از روز قبل بازی این مسئله را می دانستند اما ترجیح دادند آن را به گوش کادرفنی نرسانند تا آنها با تمرکز بالا آماده مسابقه شوند و خودشان با رایزنی این مشکل را مرتفع کنند.

بر همین اساس مصطفی آجورلو به همراه معاونان خود از همان لحظه شنیدن این مسئله با مدیران سازمان لیگ و فدراسیون در تماس بودند تا بازیکنان خارجی استقلال بتوانند مقابل گل‌گهر به میدان بروند اما نتوانستند این مشکل را حل کنند.

تلاش های آجورلو و معاونانش تا لحظاتی پیش از بازی نیز ادامه داشت اما مدیران سازمان لیگ که بر سر تبلیغات محیطی با مدیران استقلال مشکلاتی را داشته بودند هرگز اجازه ندادند این دو بازیکن برای تیمشان به میدان بروند تا کادرفنی آبی پوشان در لحظاتی پیش از مسابقه شوکه شوند.

اما سوالی که اینجا پیش می آید این است که اگر خارجی های استقلال برای این دیدار مشکل داشتند چطور شد که گابریله پین دستیار فرهاد مجیدی مشکلی برای این دیدار نداشت؟

به نظر می رسد که این اتفاق بیشتر لج و لجبازی مسئولان سازمان لیگ با مدیران استقلال بوده است و آن‌ها قصد داشتند با این کارشان از مصطفی آجورلو بر سر تبلیغات محیطی به نوعی انتقام گرفته باشند.

کد خبر: 1119688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =