استقلال با شوک به مصاف گل‌گهر رفت/ حواشی لیگ بیشتر از متن است

پیشکسوت باشگاه استقلال متعقد است اعلام محرومیت دو بازیکن خارجی استقلال در آستانه بازی با گل‌گهر به این تیم شوک وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، شش هفته از لیگ بیست و یکم گذشته و اختلاف امتیاز نزدیک تیم‌ها باعث حساسیت تمام مسابقات شده است اما در عین حال بسیاری با اعتقاد به کیفیت پایین مسابقات نسبت به فصل جدید لیگ برتر انتقاد دارند. در همین خصوص گفتگویی انجام دادیم با علی لطیفی پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان که در ادامه می‌خوانید:

حواشی لیگ بیشتر از متن آن است

شرایط لیگ امسال به نحوی است که علیرغم سپری کردن شش هفته هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت درباره کیفیت تیم‌ها صحبت کنیم. این نکته را از این جهت عرض میکنم که نه تنها تازه تیم‌ها به ثبات تیمی لازم خود رسیده‌اند، بلکه مسائل حاشیه‌ای به مباحث فنی سایه افکنده است. در این خصوص موارد متعددی را هم شاهد هستیم؛ از مشکلات مالی یک تیم گرفته تا حواشی ایجادشده برای استقلال و پرسپولیس که پرداختن به هر کدام اینها ساعت‌ها زمان می‌برد.
در کل باید بگویم برای اظهار نظر درباره کیفیت تیم‌ها و بازیکنان باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا آنوقت با اطمینان خاطر بیشتری صحبت کنیم.

در این لیگ هیچ تیمی از پیش برنده نیست

نزدیکی امتیاز تیم ها به یکدیگر نشان دهنده این است که توان تیم‌ها بسیار به هم نزدیک می‌باشد و در تمام بازی‌ها حریفان با تمام وجود مقابل هم قرار می‌گیرند. در چنین لیگی هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و بالعکس هیچ تیمی برنده قطعی یک بازی نخواهد بود. به عنوان مثال در این شش هفته نیز همه شاهد بودیم که در برخی بازی‌ها فکر می‌کردیم استقلال، پرسپولیس یا سپاهان راحت‌تر بازی‌های خود را ببرند اما در نهایت این اتفاق نیفتاده است.

استقلال شرایط مطلوب را ندارد

متاسفم که این را می‌گویم اما باید بپذیریم که در دیدار استقلال مقابل گل گهر مشخص شد تیم فرهاد مجیدی آن شرایط مطلوب لازم را ندارد. در این بازی هیچ علائمی از کیفیت یک تیم بزرگ را نمی‌بینیم. علیرغم اینکه من معتقدم در بازی با گل گهر استقلالی‌ها  دچار یک سری حواشی شدند و یک ساعت به مسابقه محرومیت دو بازیکن این تیم اعلام می‌شود که خودش شوک بدی بود. این را در نظر بگیرید که سرمربی یک هفته با تیم تمرین کرده و تاکتیک های مدنظرش برای بازی را بازیکنان دیکته کرده اما ناگهان به او می‌گویند از دو بازیکن اصلی تیمش نمی‌تواند استفاده کند. این هم از مشکلاتی است که فقط در فوتبال ایران می‌توان مشاهده نمود.
در خصوص استقلال باید به این نکته نیز اشاره کرد که آمدن سردار آجورلو به رأس مدیریت این باشگاه مباحث فنی این تیم را تحت الشعاع قرار داده است. البته از جنبه مثبت باید به این قضیه نگاه کرد چرا که مسائلی که استقلال را درگیرکرده گرفتن تبلیغات محیطی و امثالهم است که به حاصل نشستن آن به سود استقلالی‌هاست.

گفتگو: هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1119707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =