گلر جوان آبی ها در دربی هم فیکس است؟

علیرضا رضایی سنگربان ثابت این روزهای استقلال، در دربی هم از قفس توری آبی پوشان حراست می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلال در مصاف تیمش مقابل نساجی مازندران و گل گهر سیرجان در ترکیب قرار گرفت و عملکرد بی نقصی از خود به نمایش گذاشت.

رضایی که فصل گذشته در پیکان تهران حضور داشت و شرایط خوبی برای خودش دست و پا کرد، حالا توانسته اعتماد فرهاد مجیدی را نیز جلب کند و با توجه به نمایش بی نقص او در دو هفته اخیر، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او مقابل صنعت نفت هم وظیفه حراست از دروازه آبی پوشان را برعهده خواهد داشت.

دروازه بان جوان استقلالی ها در شرایطی در این تیم فیکس شده که رشید مظاهری و سیدحسین حسینی دو دروازه بان مطرح در این تیم حضور دارند و کمتر کسی تصور می کرد شانس بازی به رضایی برسد. مجیدی اما این فرصت را به دروازه بان جوان تیمش داده و فعلا مورد اعتماد او است.

 نمایش فوق العاده علیرضا رضایی معادلات ترکیب استقلال در شهرآورد بزرگ پایتخت را پیچیده کرده است و این پرسش را به وجود می اورد که آیا فرهاد مجیدی ریسک می‌کند و با وجود دو گلر باتجربه در لیست، به سنگربان جوان خود در دربی اعتماد می‌کند. نکته لازم به ذکر این است که رشید مظاهری در ابن دو هفته اخیر، حتی در لیست ۱۸ نفره فرهاد مجیدی قرار نگرفت تا عملا شانس حضور در مقابل پرسپولیس را از دست بدهد. سید حسین حسینی نیز، با اشتباه منجر به دریافت گل در ورزشگاه حافظیه، جای خود را به علیرضایی داده است. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد که اگر سنگربان جوان استقلال، مقابل صنعت نفت بدون اشتباه ظاهر شود، در روز دربی نیز به میدان خواهد رفت.

کد خبر: 1119710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =