آقای سازمان لیگ! دیگر چطور باید استقلال را مقابل حریفانش خلع سلاح کرد؟ 

مدافع سابق استقلال معتقد است که سازمان لیگ به دنبال تضعیف استقلال در برابر حریفانش است.

میثم منیعی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره مشکلات و حواشی ایجاد شده برای استقلال در این مدت اخیر اظهار داشت: اولین سوال من این است که صادق درودگر کجای این فوتبال بوده که می‌خواهد برای فوتبال و فوتبالی‌ها تصمیم بگیرد، این ها با جیب خالی آمدند و همه پولدار شدند و رفتند و حالا هم درباره فوتبال تصمیم‌گیرنده شده‌اند، البته من معتقدم آنهایی که اینها را به فوتبال آورده‌اند به فوتبال و فوتبالی ها خیانت کردند. اما سوال من این است مگر هدف این نبود که جلوی شکایت بازیکنان خارجی و ایجاد پرونده های قضایی جدید در محافل بین المللی گرفته شود اما حالا این اتفاق افتاده؟ مثلاً بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر که از سال گذشته در این تیم‌ها مانده اند مثل شیمبا که این روزها گل های سه امتیازی میزند یا رادوشویچ که در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رود اینها اگر پولشان را نگیرند نمی توانند شکایت کنند و باشگاه‌های خود را با چالش جدی در خصوص پرونده های جدید بین المللی مواجه کنند؟ پس چرا ضمانت نامه های بانکی درباره این افراد مصداق پیدا نمی کند.

منیعی افزود: این در حالی است که تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خاطر دولتی بودن نمی توانند ضمانت نامه بانکی ارائه کنند هرچند میدانم استقلال راهکار دیگری را برگزیده و آن را پیشنهاد داده اما حالا آقایان خودشان را به ندانستن و نفهمیدن زده و فرار رو به جلو را ترجیح می‌دهند. 

بازیکن اسبق استقلال گفت: جالب است تیمی مثل الهلال بازیکن ۳۰ میلیون یورویی در اختیار می‌گیرد و به این وسیله چهارمین قهرمانی آسیا را هم فتح می‌کند اما اینجا در حالی که دوباره هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید در آسیا شرکت کنند با کوهی از مشکلات مواجه بوده و زمانی هم که می‌خواهند با بازیکنان خارجی تقویت شوند جلوی انجام این کار گرفته می شود و انگار نمی خواهیم که آنها اصلاً در آسیا موفق شوند و فقط شعار می‌دهیم که بازی‌های بین‌المللی باشگاهی، بازی‌های ملی تلقی می شود، اما عملاً با قوانین من درآوردی سنگ اندازی کرده و جلوی موفقیت آنها را میگیریم. با این وضعیت این تیم ها را خلع سلاح شده به آسیا می‌فرستیم و باز هم باید شاهد قهرمانی تیم های دیگر عربی و شرق آسیایی در قاره کهن باشیم. 

این بازیکن تاکید کرد: به نظر من این اقدامات علیه استقلال ظالمانه و غیرکارشناسی است و باید جلوی آنها گرفته شود. مگر می شود دقیقه ۹۰ اجازه ندهیم تا بازیکن خارجی استقلال برای تیمش به میدان برود؟ مجیدی خودش گفت چرا در جلسه فنی و شب قبل آن این موضوع را اعلام نکردند، آقای سازمان لیگ، آقای فدراسیون فوتبال، آقای درودگر دیگر چطور باید استقلال را مقابل حریفانش خلع سلاح کرد؟

وی افزود: نکته دیگر اینکه کارت بازی یا صادر می شود یا نمی شود اما این که بگویند کارت بازی موقت در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد. مگر کارت بازی موقت داریم که هر موقع بخواهیم بازیکن برای تیمش به میدان برود و هر موقع که دلمان خواست جلوی آن را بگیریم. فکر می‌کنم به آقایان به خاطر بحث تبلیغات محیطی فشار آمده و این یک ظلم آشکار و بزرگ است که ۱۴ تیم می توانند بازیکن خارجی بگیرند و فقط ۲ تیم نمی‌توانند و این درحالی است که همه تیم ها میتوانند از بازیکنان خارجی فصول گذشته خود هم استفاده کنند اما استقلال چون از سال گذشته بازیکن خارجی ندارد باید بازهم مظلوم واقع شود.

کد خبر: 1119750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =