سرپرست معاونت اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه منصوب شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با صدور حکمی سرپرست معاونت اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تودیع حجت الله مرادی پور معاون اداری مالی و مدیریت منابع قبلی صندوق و معارفه جهانشیر امینی معاون اداری مالی و مدیریت منابع جدید صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان با صدور حکمی جهانشیر امینی را به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

متن حکم انتصاب دکتر امینی به این شرح است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان منصوب می‌شوید.

با عنایت به مأموریت‌های اصلی صندوق در ارتقای خدمت‌رسانی توأم با کرامت انسانی به دانشجویان و رویکردهای برنامه ریزی مبنی بر سند راهبردی صندوق، انتظار دارد ضمن بهره مندی از توانمندی‌های کارشناسان و صاحب نظران، تمام همت و توان اجرایی و علمی خویش را در راستای اهداف عالی صندوق همچون تلاش جهت ایجاد منابع مالی پایدار، انضباط اداری و مالی، تحقق اهداف دولت الکترونیک در صندوق، توانمندسازی منابع انسانی، افزایش بهره وری و ارتقا فرهنگ سازمانی در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط به کار گیرید. توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند حکیم و مهربان خواهانم.

جهانشیر امینی دانشیار پایه ۳۳ و دارای دکترای تخصصی بیماری شناسی گیاهی است و مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه تهران و مدرک دکترای خود را در رشته تحصیلی بیماری شناسی گیاهی از دانشگاه تیمیر یازوف کشور روسیه دریافت کرده است.

امینی دارای عضویت در انجمن‌های علمی بیماری شناسی گیاهی ایران و قارچ شناسی ایران بوده و دارای سابقه ارائه ۷۳ مقاله در کنفرانس‌ها و کنگره‌های بین المللی داخل و خارج از کشور به زبان فارسی و انگلیسی است.

همچنین دارای سابقه چاپ بیش از ۲۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و چاپ بیش از ۴۳ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر بین‌المللی می‌باشد و پیش از پذیرش این معاونت، ریاست دانشگاه کردستان، ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه و ریاست دانشگاه آزاد استان کردستان را در کارنامه‌ی کاری خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =