رتبه بندی معلمان در پایان آذر تعیین تکلیف می‌شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف رتبه‌ بندی معلمان تا پایان آذر در مجلس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، لایحه رتبه‌ بندی معلمان که در سال‌های اخیر سرزبان‌ها افتاده است و اظهارنظرهای متعدد در مورد آن مطرح می‌شود، همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مشخص نیست که تکلیف این لایحه مهم که جمع کثیری از معلمان را شامل می‌شود، چه می‌شود بعد از گذشت ده سال شاهد اجرای آن خواهیم بود یا خیر.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف رتبه‌بندی معلمان تا پایان آذر در مجلس خبر داد. محمد وحیدی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به لایحه رتبه‌ بندی معلمان در مجلس، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، لایحه رتبه‌بندی معلمان تا پایان آذر در مجلس تعیین تکلیف می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین رتبه‌ بندی معلمان را اقدامی قابل تقدیر در دفاع از حقوق معلمان و در راستای گسترش عدالت در میان این قشر زحمتکش دانست و افزود: این طرح جزو مهم‌ترین طرح‌های آموزش و پرورش طی نیم قرن اخیر است که معتقدم هر چه زودتر باید تعیین تکلیف و اجرایی شود.

وی اجرای لایحه رتبه‌ بندی معلمان برای دولت را با هزینه‌ای بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در سالجاری دانست و گفت: مقرر شده اعتبارات اجرای رتبه‌بندی معلمان با در نظر گرفتن توانمندی مالی دولت در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و در کنار آن اعتبارات اجرای آن در سال آینده نیز بررسی خواهد شد.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای رتبه‌ بندی معلمان در ایجاد انگیزه به معلمان مؤثر بوده و باعث می‌شود معلمان نیز با انگیزه و شور و اشتیاق بیشتری نسبت به انتقال مفاهیم علمی و درسی به دانش‌آموزان اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =