شهادت سرباز وظیفه در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: سرباز وظیفه مهدی رفیعی سرباز جان برکف نیروی انتظامی نهاوند حین ماموریت در اثر اصابت گلوله یکی از سوداگران مرگ به شهادت رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شااحمد ساکی اظهار کرد: سروان وظیفه مهدی رفیعی سرباز جان بر کف نیروی انتظامی نهاوند حین ماموریت در اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

وی در تشریح خبر گفت: این شهید عزیز پنجشنبه شب برای دستگیری یکی از سوداگران مرگ به خانه وی وارد می‌شود که متاسفانه حین درگیری از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه علیرغم انتقال سریع به بیمارستان و انجام عمل جراحی، متاسفانه به علت شدت جراحات وارده تلاش پزشکان بی‌اثر مانده و وی شب گذشته آسمانی شد گفت: این شهید خدمت به خیل شهدای مبارزه با سوداگران مرگ پیوست.

وی افزود: پیکر پاک این شهید امروز بعدازظهر با حضور مردم قدرشناس نهاوند از روبروی ستاد انتظامی تشییع و در باغ بهشت نهاوند به خاک سپرده می‌شود.

این شهید راه خدمت که مجر بود، یکی از کشتی‌گیران نهاوند است و از علمداران هیات‌های حسینی که به دست یکی از اشرار باسابقه و مرتبط با مواد مخدر به شهادت رسید.

شهادت

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1119826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =