بورس جا زد؛ دلار ۲.۶ درصد رشد کرد

بازارهای اقتصادی در یک هفته گذشته نوسانات بسیاری را پست سر گذاشته‌اند. اما پربازده‌ترین بازار در این میان، دلار بود.

در یک هفته گذشته، بازاری که بیشترین بازدهی را داشته، دلار بود که چیزی در حدود ۲.۶ درصد رشد را تجربه کرده است. اختلاف رشد دیگر بازارها در مقایسه با دلار به گونه‌ای است که باید بازدهی دلار را حدود ۲ برابر دیگر بازارها دانست.

بازار طلا، بازار دوم پربازده هفته گذشته است. این بازار بعد از دلار، بازدهی مطلوبی داشته و حدود ۱.۵ درصد رشد را به نام خود ثبت کرده است. سکه تمام بهار در هفته گذشته به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید تا دومین بازار پرسود اقتصادی را برای خود ثبت کند.

سکه، بازار سومی است که سودی در حدود ۱ درصد را در طول یک هفته به نام خود ثبت کرد. البته این نکته هم قابل تامل است که قیمت اونس در بازارهای جهانی قدری کاهش را در هفته گذشته به ثبت رسانده بود.

اما بورس، آخرین بازاری است که در یک هفته گذشته بازدهی داشته و کمتر از یک درصد سود داشته است. بازار بورس در یک هفته اخیر تحت تاثیر بلاتکلیفی خودرویی ها و قیمت های این بازار، به شدت ریزش داشت.

به گزارش ایسکانیوز، برخی کارشناسان معتقدند که با توجه به نزدیک بودن مذاکرات برجامی، نمی توان آینده مشخص و قابل اتکایی را برای بازارهای اقتصادی پیش بینی کرد.

کد خبر: 1119829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =