خطر اعتصاب در پرسپولیس قبل از دربی

سرپرست باشگاه پرسپولیس با وجود وعده برای انتخاب کارگزار جدید، تاکنون به وعده خود عمل نکرده تا اعضای تیم نارضایتی خود را از این شرایط اعلام کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، روز یکشنبه، 30 آبان مجید صدری در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که در هفته جاری قرارداد با کارگزار جدید امضا خواهد شد؛ «عقد قرارداد با کارگزار جدید در هفته جاری انجام خواهد شد. ضمن اینکه با رقم‌های خوبی به توافق رسیدیم که این رقم‌ها می‌تواند به نحو احسن مشکلات باشگاه را حل کند». (لینک مصاحبه) با این حال یک هفته از این وعده گذشت، هفته جاری مورد ادعا به پایان رسید و خبری از امضای قرارداد با کارگزار جدید، دریافت رقم خوب و حل شدن مشکلات نیست.

صدری به بازیکنان قول داده بود پس از انتخاب کارگزار و دریافت پیش قرارداد بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کند و وعده او نیز برای انتخاب کارگزار هفته گذشته بود که این اتفاق عملی نشد. با توجه به عملی نشدن این اتفاق، بازیکنان و کادر فنی از عملکرد مدیریت باشگاه ناراضی هستند و حتی گفته شده در صورت ادامه داشتن این وضعیت دست به اعتصاب خواهند زد.

بازیکنان پرسپولیس در شروع فصل و زمانی که برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شدند، یک بار دست به اعتصاب زدند و باید دید این بار نیز در آستانه دیدار حساس دربی در هفته هشتم چنین تصمیمی را عملی خواهند کرد یا خیر هر چند پیش از عملی کردن این تصمیم منتظر عملی شدن وعده مدیریت باشگاه هستند. از همین‌رو بازیکنان پرسپولیس برای بازی روز دوشنبه مقابل نفت مسجدسلیمان صبر خواهند کرد و پس از این بازی اگر وعده‌ها عملی نشود، اعتصاب را یکی از راه‌های اعتراض خود می‌بینند. با توجه به اینکه دیدار با استقلال در تاریخ شنبه 13 آذر در پیش است، این اتفاق می‌تواند فشار را روی مدیریت باشگاه بیشتر کند و از همین‌رو صدری باید زودتر به فکر چاره باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1119917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =