عزم استقلال برای قهرمانی جدی است

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که این تیم امسال برای قهرمانی بسیار جدی است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز ، شاگردان فرهاد مجیدی که لیگ را طوفانی شروع کردند و  با سه برد پیاپی امید زیادی در دل استقلالی‌ها زنده کردند، از هفته سوم تا ششم با سه تساوی پیاپی مقابل فجر، نساجی و گل گهر با افت امتیازگیری مواجه شدند. این در حالی است که آخرین دیدار آنها تا به اینجای کار با شوک منفی عدم استفاده از یامگا و ژستد همراه بوده تا هواداران آبی انگشت اتهام خود را به سمت برخی مسئولان سازمان لیگ نشانه بگیرند.

در همین خصوص گفتگویی با بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

تنها مشکل استقلال زدن ضربه آخر است

درست است که استقلال در سه هفته شش امتیاز از دست داده اما این عیب نیست و ذات طبیعی فوتبال است. ما الان با تفاضل سوم هستیم و از لحاظ امتیازی کنار تیم دوم هستیم. این نتیجه پس از شش هفته از نظر من نتیجه بدی نیست.

موافق این نیستم که تیم خوب بازی نمی‌کند. بالاخره ماهیت فوتبال اینگونه است که تیم در حین بازی تلاش میکند موقعیت‌هایی را به دست بیاورد و از آنها استفاده کند. استقلال بخش مهمی از این هدف را خوب انجام می‌دهد و اشکال کارش در زدن ضربه آخر است که این هم با تمرین قابل حل است.

این را در نظر داشته باشید که استقلال در بسیاری از بازی‌های امسال نمایش خوبی داشته، مثلا دیدار با نساجی که تیم بسیار زیبا بازی کرد اما در زدن گل ناکام ماند.

 تساوی در خانه گل‌گهر یک نتیجه خوب است

بلایی که این هفته سازمان لیگ به بهانه بازیکنان خارجی سر استقلال آورد را آدم نمی‌داند درباه‌اش چه بگوید و چکار کند. اینکه دو سه ساعت مانده به شروع بازی دو بازیکن را محروم کنند باعث می‌شود تمرکز و نظم و استراتژی هر تیمی را از بین برود.

این حرکت صرفا یک شوک نبود بلکه ضربه ای بود به تلاش یک هفته تیم استقلال. تمام برنامه فرهاد مجیدی با این اتفاق خراب شد. دو بازیکنی که روی آنها حساب ویژه شده باید روی نیمکت بنشینند و از دو بازیکنی استفاده شود که شاید تمرکز لازم برای آن دیدار را ندارند. این یعنی از بین رفتن تمرکز روحی روانی بازیکنان در آستانه یک بازی حساس.

از طرفی به این نکته نیز باید توجه کرد که گل گهر نیز حریف دست و پا بسته ای نیست. آنها مدعی قهرمانی هستند و ما در زمین این حریف و در شرایطی عجیب یک مساوی گرفتیم که اتفاقا نتیجه‌ای خوب محسوب می‌شود.

برای قهرمانی مُصر هستیم

متاسفانه امسال هم سوت‌های داوران در نتایج استقلال تاثیرگذار است. بازی با نساجی پنالتی ما سوخت. گل سالم ارسلان به فجر با اشتباه داور آفساید اعلام می‌شود و حتی در بازی با گل گهر نیز شاهد اشتباهات موثر بودیم. با همه اینها ما امسال مصر به فتح جام هستیم و برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

هواداران حق دارند به برخی افراد بدبین باشند

من هیچ شکی ندارم وقتی یک نفر می‌خواهد قدم مثبتی بردارد و این بر خلاف منافع برخی افراد است، آنها در تلاش هستند این برنامه را مختل کنند و عین این ماجرا را امسال پیرامون باشگاه استقلال می‌بینیم. چطور ممکن است بازیکنانی که چند هفته برای تیم به میدان رفته‌اند به یکباره عدم حضورشان در زمین مطرح شود. اگر مجوز بازی داشته اند چرا در هفته های قبل به میدان رفته اند؟ و اگر قراردادشان مشکل داشته چرا بازی کرده‌اند؟ و اگر مشکلی نبوده پس چرا بعد از حواشی تبلیغات محیطی به آنها اجازه بازی داده نمی‌شود؟

بنابر این به هواداران حق میدهم اینطور برداشت کنند که سوءنیت برخی افراد پشت این اتفاقات است و عده‌ای می‌خواهند به تیمشان ضربه بزنند.

گفتگو: هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1119944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      درود به شرف وغیرتت استقلالی بزرگ- خاطرات خوبی از شما داریم