چرا مدیرعامل معرفی نمی شود؟

حدود سه ماه از آغاز وزارت سجادی می گذرد اما او هنوز به وعده خود در قبال تعیین تکلیف مدیریت سرخپوشان عمل نکرده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ حمید سجادی پس از اینکه به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شد این قول را داد که در اسرع وقت تکلیف مدیریت دو تیم پر هوادار پایتخت را مشخص کند. 

سجادی در همین راستا به سرعت مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب کرد. انتخابی که تا بدین جای کار بسیار موفق بوده و به خوبی توانسته حاشیه های مدیریتی استقلال را از بین ببرد و به نوعی به این تیم آرامش را تزریق کند.

در طرف مقابل اما سجادی همچنان پرسپولیس را بلاتکلیف گذاشته و مدیرعامل این تیم را تعیین نکرده است مسئله که هواداران پرسپولیس را عصبانی کرده است و باعث شده آنها در فضای مجازی بر علیه وزیر ورزش صحبت هایی را مطرح کند.

پرسپولیسی ها اعتقاد دارند که وزیر ورزش با انتخاب مدیرعامل استقلال باعث شده این تیم با آرامش کارش را ادامه دهد اما عدم تعیین مدیرعامل و بلاتکلیفی این تیم تمرکز کادرفنی و بازیکنان را بهم ریخته است.

در همین راستا در روزهای گذشته نیز یحیی گل‌محمدی اعتراض خود را نسبت به این مسئله مطرح کرد که با واکنش تند وزیر ورزش مواجه شد.

شنیده های ما حاکی از آن است که سجادی قصد دارد تا پس از دربی پایتخت دست نگه دارد و پس از آن تکلیف مدیریت سرخپوشان را روشن کند.

کد خبر: 1119971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =