سرمربی پرسپولیس: شل بازی کردن به‌خاطر دربی غیرحرفه‌ای است

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می‌گوید که شرایط جدول، شرایط حساسی برای این تیم و نفت مسجدسلیمان است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با تیم جوان و دونده‌ای بازی داریم و بازی‌های خوبی را از آن‌ها دیده‌ایم. فکر می‌کنیم که باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. شرایط جدول، شرایط حساسی برای هر دو تیم است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

او ادامه داد: آماده این بازی هستیم و پس از پیروزی برابر صنعت نفت، از نظر روحی شرایط بهتری داریم. به خاطر بدقولی باشگاه، مشکلاتی گریبان‌گیر بازیکنان را گرفته اما به دنبال نمایش یک بازی خوب هستیم و باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل بازی قبلی، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم تا از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره در نظر گرفتن ملاحظاتی به خاطر بازی داربی که در هفته هشتم برگزار می‌شود، توضیح داد: قطعا داربی روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد و با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم مقابل حریف بازی کنند. بازی نیست که به خاطر داربی بخواهیم شل بازی کنیم و امتیاز از دست دهیم. هم این بازی و هم داربی ۳ امتیاز دارند و به فکر گرفتن امتیازهای کامل هستیم. کسی که بخواهد برای داربی شل بازی کند و مثلا کارت نگیرد، کاری غیرحرفه‌ای است و باید با تمام قوا به مصاف حریف برویم.

سرمربی پرسوپلیس در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات مالی پرسپولیس و نارضایتی بازیکنان از گرفتن تنها ۵ درصد از مبلغ قراردادشان تصریح کرد: قبل از بازی شاید جای این صحبت‌ها نباشد اما حق این بازیکنان این نوع برخورد نیست. آن ها از همه چیز خود برای سربلندی پرسپولیس گذشته‌اند. عجیب است بعد از ۵ قهرمانی این مشکلات برای پرسپولیس وجود داشته باشد. چه کار باید می‌کردند که نباید می کردند؟ بازیکنان زندگی و خرج و مخارج دارند و درآمدشان فقط از فوتبال است. اعتراض کردن بازیکنان نسبت به دریافت قراردادشان و این که بعضی‌ها در این مورد صحبت می کنند، حربه‌ای شده تا این مسائل را توجیه کنند اما این بازیکنان نیاز به امکانات و رسیدگی خوب دارند. الآن دو ماه است که برای زمین تمرین نامه دادیم و شفاهی گفتیم اما زمین تمرین مناسبی نداریم و با همین کیفیت تمرین، وارد مسابقه می‌شویم. ۳ هفته است بازیکن گرفته‌ایم و فقط تمرین می کند و نمی تواند به خاطر پنجره بسته بازی کند؛ چرا این اتفاقات فقط برای پرسپولیس می افتد؟

او درباره حمایت وزارت ورزش از باشگاه گفت: همه از مشکلات پرسپولیس خبر دارند؛ از مدیر و وزیر گرفته تا خبرنگار و مردم. باید اراده‌ای باشد تا این مشکلات حل شد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی نرسیدن به عبدی توضیح داد: مشکلی وجود ندارد و او مثل پسر من است. عبدی بازیکن بامعرفت و خوبی است و عملکرد فنی خوبی داشته است.

وی درباره داوری کوپال ناظمی گفت: من همیشه از داوران حمایت کرده‌ام و امروز هم حمایت می کنم. باید اجازه دهیم داوران کار خود را بکنند و هیچ داوری به دنبال این نیست که بخواهد حق را ناحق کند. وقتی تصمیمات این ۶ هفته را کنار هم می گذاریم، همیشه به ضرر ما بوده اما من ذهنم را منفی نمی کنم و باید به آن‌ها بیشتر اعتماد شود زیرا امکانات آن ها ضعیف است و باید فضایی را آماده کنیم تا با آرامش بیشتری سوت بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =