حضور دانشجویان در خوابگاه به شرط تایید اداره سلامت

مدیر امور دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) گفت: دانشجویان برای حضور در خوابگاه باید ابتدا وارد سامانه گلستان شده و ضمن دریافت تاییدیه آموزش از دانشکده، برگه تاییدیه سلامت، کارت واکسیناسیون و فرم خوداظهاری را در سایت بارگذاری کند. دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه نیز باید با مراجعه به اداره سلامت دانشگاه، گواهی سلامت را دریافت کرده و سپس وارد خوابگاه شوند. 

زهرا گیاهی مدیر امور دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به جزئیات برگزاری انتخابات شورای صنفی اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه، انتخابات شورای صنفی باید در اردیبهشت ماه برگزار شود. در این راستا از وزارت علوم مجوزی در زمینه برگزاری این انتخابات در آبان ماه گرفتیم و برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری آن صورت گرفت. 

آغاز ثبت‌نام کاندیداهای شورای صنفی دانشگاه الزهرا(س) از ۱۴ آذر

وی ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان به صورت صددرصدی در دانشگاه حضور نداشته و به صورت مجازی در کلاس‌های درس شرکت می‌کنند، به همین منظور تمامی فرآیندهای انتخابات شورای صنفی به صورت الکترونیکی طراحی شده است. در حال حاضر فراخوان ثبت‌نام شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشگاه الزهرا (س) از ۶ آذر اعلام و شرایط ثبت‌نام دانشجویان نیز در این فراخوان ذکر شده است. طراحی فرم الکترونیکی برای داوطلبانی که می‌خواهند در شورای صنفی عضور شوند، از طریق مرکز فناوری دانشگاه الزهرا(س) صورت گرفته و داوطلبان از ۱۴ تا ۱۶ آذر فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) گفت: اطلاع‌رسانی در راستای برگزاری این انتخابات از طریق سایت دانشگاه و معاونت دانشجویی، شبکه‌های اجتماعی مورد تایید روابط عمومی صورت گرفته است. همچنین خبر این فراخوان برای دانشجویان خوابگاهی از طریق نصب بنر انجام شده است. مقرر شده پیامک در زمینه شرکت در فراخوان ثبت‌نام شرکت در انتخابات برای تمامی دانشجویان ارسال خواهد شد. متن فرخوان در سامانه آموزش مجازی دانشجویان نمایش داده خواهد شد.

برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه الزهرا در ۸ دی ماه

وی اضافه کرد: اگر تعداد کاندیداهایی که در  فراخوان انتخابات شورای صنفی دانشگاه الزهرا (س) ثبت‌نام کرده باشند به حد نصاب برسد، انتخابات شورای صنفی ۸ دی ماه برگزار خواهد شد. در غیر این صورت باید نسبت به اعلام فراخوان جدید برای ثبت‌نام در این انتخابات اقدام کرد. در چنین شرایطی ممکن است برگزاری انتخابات اندکی به تعویق بیفتد.

حضور دانشجویان در خوابگاه به شرط تایید اداره سلامت دانشگاه الزهرا(س)

گیاهی درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در شرایط بازگشایی دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: همان‌طور که می‌دانید تمامی دانشگاه‌ها به سمت بازگشایی کامل و حضوری شدن آموزش‌ها حرکت می‌کنند. در حال حاضر جلسان متعدد و مشترکی را با معاونت آموزشی برگزار کرده‌ و آمادگی دانشکده‌ها، خوابگاه‌ها بررسی شده است. گزارش‌ها و تحلیل‌های آماری بر اساس ظرفیت پذیرش و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارزیابی شده و از طرفی نیازهای معاونت آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است. در حال حاضر بررسی و تلفیق نتایج نهایی حوزه دانشجویی و آموزشی هستیم اما هنوز تصمیم نهایی در این حوزه نرسیده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر دانشجویان مقطع دکتری در تمامی وروردی‌ها (به جز ورودی مهر ۱۴۰۰)، دانشجویان ارشد تمامی رشته‌ها از ترم چهار و بعد از آن، همچنین دانشجویان ارشد و کارشناسی دارای واحدهای آزمایشگاهی یا کارگاهی، در خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا(س) حضور دارند. برای حضور این دانشجویان در خوابگاه فرآیندی الکترونیکی در نظر گرفته شده که دانشجو پیش از اینکه بخواهد از شهرستان به تهران سفر کند، باید وارد سامانه گلستان شده و تاییدیه آموزش را از دانشکده خود دریافت کند. دانشجویان باید به ثبت برگه تاییدیه سلامت، کارت واکسیناسیون و فرم خوداظهاری اقدام کنند. همچنین هنگام ورود به دانشگاه نیز باید با مراجعه به اداره سلامت دانشگاه، گواهی سلامت را دریافت کرده و سپس وارد خوابگاه شوند. 

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا(س) از ۱۷ خرداد ماه ۹۹ با شرایط فوق در خوابگاه پذیرش شده‌اند، اما در حال حاضر پذیرش دانشجویان به دلیل واکسیناسیون افزایش پیدا کرده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1120108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =