فخری زاده پوریای ولی زمان بود

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه فخری زاده، پوریای ولی زمان بود گفت: محسن فخری‌زاده فردی گمنام در طول زندگی‌اش نبود. 

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت مقام والای شهید فخری‌زاده و رونمایی از کتاب «فلسفه اسلامی و فیزیک» با حضور  محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خانواده شهید فخری‌زاده و جمعی از همکاران آن شهید بزرگوار امروز 8 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

جمشید صباغ‌زاده، درباره شهید فخری زاده گفت: بنده با آقا محسن بسیار  سفر رفته و در این ۳۰ سال رفاقت داشتیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات افزود: محسن در بسیاری از مباحث همچون شعر ، فیزیک، ادبیات و .... قوی بود. او ادیب بود و با مدیریت خود دل‌ها را جذب می‌کرد.

صباغ‌زاده با بیان اینکه قبل از جذب یک فرد در دانشگاه شخصا پیش او رفته و با او صحبت می‌کردم، ادامه داد: بنده همیشه احساس می‌کردم با یک پهلوان رفاقت دارم.

وی افزود: در صورت بروز مشکلات محسن به دنبال حل مسایل و  بسیار بزرگ‌منش بود. جوانمردی بهترین ویژگی است که او داشت و به عبارتی او پوریای ولی یا تختی زمان بود.

صباغ زاده  تاکید کرد: ما در زمین دشمن بازی کرده و زمین خوردیم. محسن فخری زاده فردی گمنام در طول زندگی اش نبود. در پروژه فیزیک و شیمی، قرارداد آقای هاشمی رفسنجانی با چین بسته شد و فردی از دانشمندان را معرفی نکردیم. محسن فخری زاده به شهادت رضایت داشت.

کد خبر: 1120151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =