پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت

دیدار رفت دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در لیگ بیست و یکم با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در نیمه اول این دیدار دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما در نیمه دوم و در همان ابتدای کار، پرسپولیس موفق شد روی حرکتی تیمی و در نهایت با ضربه مهدی عبدی، از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه نیز مهدی عبدی موقعیتی فوق العاده برای دو گله کردن خود و تیمش را داشت اما نتوانست از آن استفاده کند. اما این مانع برد پرسپولیس نشد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با برد و کسب سه امتیاز به استقبال دربی و بازی حساس برابر استقلال در هفته هشتم بروند.

پرسپولیس با این برد به رده دوم جدول رفت.

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر

ترکیب نفت مسجدسلیمان

علی محسن زاده، مجتبی لطفی، محمد بلبلی، امیر روستایی، میثم نقی زاده، محمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، سجاد حیدری، علی عبدالله زاده، هاتف نادری

گل ها

پرسپولیس: عبدی (۵۰)

نفت مسجد سلیمان:-

دقایق حساس

5: اولین موقعیت بازی روی غفلت خط دفاعی پرسپولیس رقم خورد اما حامد لک شوت مهاجم نفت مسجدسلیمان از فاصله نزدیک را در دو مرحله مهار کرد.

14: ارسال مهدی شیری با ضربه سر عجیب سعید آقایی همراه شد و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

21: شوت میلاد سرلک با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

45+1: ارسال از سمت راست با نفوذ سرلک و ضربه سر او همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

57: ارسال مهدی ترابی از ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل کثیر در دهانه دروازه همراه شد اما محسن زاده با سیو این توپ مانع از گلزنی شد.

62: عیسی آل کثیر با توپ گیری از محمدمهدی احمدی تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد و توپ را به مهدی عبدی داد اما او به شکلی عجیب توپ را به بالای دروازه زد.

64: فرار هاتف نادری از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه با شوتزنی به دروازه پرسپولیس همراه بود اما ضربه آرام او را لک مهار کرد.

76: ضربه احمدی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

کد خبر: 1120175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =