بیانیه ضد ایرانی انگلیس و رژیم صهیونیستی

در حالی که هدف از برنامه‌ هسته‌ای ایران همواره از سوی مقامات کشورمان صلح‌آمیز اعلام شده، وزرای امور خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی پس از دیدار و رایزنی در لندن در بخشی از یک بیانیه اظهاراتی را علیه ایران و برنامه هسته ای آن مطرح کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس و یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که به تازگی به لندن سفر کرده است، در بیانیه ای مطبوعاتی گفتند انگلیس و اسراییل  «شبانه روز» می کوشند مانع تبدیل شدن ایران به قدرتی هسته ای شوند.

تراس و لاپید در اظهارات‌شان علیه ایران آورده اند که زمان در حال سپری شدن است که ضرورت همکاری نزدیک با شرکا و دوستانمان را برای بی نتیجه گذاشتن آن چه بلندپروازی های تهران خوانده‌اند، بالا می برد.

تکرار ادعای غرب و رژیم صهیونیستی از سوی تراس و لاپید مبنی بر وجود اهداف نظامی در برنامه هسته ای ایران، در حالی مطرح می شود که مقام معظم رهبری در فتوایی، تولید، نگه‌داری و به کارگیری تسلیحات هسته‌ای را حرام اعلام کرده اند. مقامات ایران نیز بر این اساس تاکید کرده اند تسلیحات هسته ای در برنامه دفاعی ایران جایی ندارد و برنامه هسته ای ایران صرفا اهداف صلح آمیز را دنبال می کند.
منبع: ایسنا

کد خبر: 1120185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =