سرانجام ۲ بازیکن خارجی استقلال چه شد؟

معاون حقوقی تیم فوتبال استقلال در خصوص جلوگیری سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از بازی کردن ۲ بازیکن خارجی این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشید سمیعی، معاون حقوقی تیم فوتبال استقلال در خصوص شکایت تیم نساجی مازندران از حضور ۲ بازیکن خارجی استقلال در دیدار مقابل این تیم اظهار کرد: زمانی که ما برای تضامین اقدام کردیم همان موقع نیز اعلام کردیم که ما آماده هستیم ضمانت نامه بانکی ارائه کنیم، اما به سازمان لیگ اطلاع دایم که از لحاظ قانونی ما نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. اعضای حقوقی سازمان لیگ به ما گفتند، درست است که شما نمی‌توانید از بانک‌ها ضمانت نامه بانکی دریافت کنید، اما می‌توانید از موسسات مالی و اعتباری این ضمانت نامه را دریافت کنید در حالی که ما اعتقاد داشتیم بدون افتتاح حساب هم نمی‌توانیم از این موسسات ضمانت نامه دریافت کنیم و ما از سه موسسه مالی و اعتباری نامه مکتوب آوردیم که استقلال به دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قانونی قادر به صدور ضمانت نامه بانکی نیست، اگرچه این موسسات ضمانت نامه موسسه مالی و اعتباری را صادر می‌کنند و سازمان لیگ فقط ضمانت نامه بانکی را قبول می کند.

او ادامه داد: ما در این خصوص وثیقه ملکی سپرده بودیم و توسط کارشناس دادگستری ارزش این ملک در حدود ۵۰۰ میلیارد تومان تعیین شد و ما در این خصوص نامه ای برای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و او این موضوع را به هیئت رئیسه ارجاع دادند و همه نظرات را ما تایید کردند و سازمان لیگ نیز با ما همکاری کرد. استقلال حق افتتاح حساب ندارد و فقط از طریق خزانه بانک مرکزی می تواند مبادلاتش را انجام بدهد.

او بیان کرد: قرار بود این موضوع را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی کند و ما در این جلسه مدارک مورد نیاز را ارائه کنیم، اما متاسفانه قبل از اینکه مشاورین حقوقی با تجربه فدراسیون نظر حقوقی را ارائه کند این تصمیم گرفته شد و استقلال از حضور ۲ بازیکن مثمر ثمرش محروم شد و حق استقلال در این خصوص ضایع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =