اختصاص وام ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به دانشجویان نخبه

دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر می‌توانند از تسهیلات ۳ میلیون و ۹۰۰ تومانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، شرایط دریافت وام صندوق رفاه دانشجویان برای دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد.

وام دانشجویان برتر به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

این وام به رتبه های ۱ تا ۵۰۰ کشوری هر یک از گروههای پنجگانه آزمون سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شوند، تعلق می‌گیرد. همچنین پذیرفته شدگان رتبه های اول تا سوم مقطع کارشناسی از طریق المپیادهای علمی دانش‌آموزی کشور با تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

برگزیدگان اول تا سوم جشنواره‌های جوان خوارزمی و سایر جشنواره های با تایید وزارت علوم، دانشجوی نمونه کشوری با معرفی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از جمله دیگر مشمولان دریافت این وام هستند. دانشجوی مبتکری که با تایید دفتر استعدادهای درخشان و معاونت پژوهشی دانشگاه موفق به اختراع و اکتشافی شده باشد نیز می‌تواند نسبت به دریافت این وام اقدام کند.

ثبت‌نام وام دانشجویان نخبه

ثبت‌نام این وام از ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و ۲۸ آذر ماه به پایان می‌رسد. دانشجویان باید توجه داشته باشند مهلت ارائه مستندات در این رویداد حداکثر تا ۶ ماه پس از دریافت مدارک مربوطه میسر بوده و صرفاً در دوره ی اشتغال به تحصیل وی قابل قبول است.

مبلغ این وام چقدر است؟

دانشجویان در صورتی که دارای شرایط فوق باشند می‌تواننداز تسهیلات ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =