فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور دکتری ۱۴۰۱

مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ فردا ۱۲ آذر ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از دوشنبه اول آذرماه آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، فردا جمعه ۸ آذرماه به پایان می‌رسد. به همین منظور آن دسته از افرادی که تا کنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا فردا جمعه ۱۲ آذر ماه نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

متقاضیان باید تا ۱۲ آذرماه، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های صادر شده و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند. متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا جمعه، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی سازمان صورت می‌گیرد . هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند. داوطلبان باید در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت کنند، پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این باره، به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. کارت اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون از سه‌شنبه ۳ اسفند توسط سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

گفتنی است ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از دوشنبه اول آذر ماه آغاز شد، داوطلبان تا دوشنبه هشتم آذر ماه مهلت داشتند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند که با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام، داوطلبان تا فردا باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =