غلامپور: اگر دنبال نابودی استقلال هستید، از لیگ کنار می‌کشیم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال گفت: اگر آقایان به دنبال نابودی استقلال هستند، از لیگ برتر کنار می‌کشیم تا خیال‌شان راحت شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بهزاد غلامپور درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از روزی که استقلال دنبال گرفتن تبلیغات محیطی رفت، همه روی باشگاه ما زوم کردند. تصمیماتی برای استقلال گرفته‌اند که به ضرر باشگاه و هواداران بوده است. باشگاه حرف حق می‌زند ولی یکسری‌ ناراحت هستند. اینها کسانی هستند که دوست ندارند استقلال دنبال درآمدزایی برای خودش باشد و می‌خواهند جلوی آن را بگیرند.

نمی‌دانیم برای داوری‌ها به کجا شکایت کنیم

وی با انتقاد از وضعیت داوری‌ها تصریح کرد: در دیدارهای قبلی می‌گفتیم یک پنالتی‌مان را نگرفتند، الان می‌گوییم دو پنالتی. آقای آجورلو آرامش را به استقلال آورد ولی نمی‌گذارند این آرامش پایدار باشد. نمی‌دانیم باید دست به دامن چه کسی شویم و به کدام مراجع شکایت کنیم. با این شرایط، نگران داوری در دربی هستیم. فدراسیون فوتبال برای دیدار روز شنبه با پرسپولیس باید داور از خارج از کشور بیاورد.

یک نفر به فریاد استقلال برسد

مربی استقلال با اشاره به قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار با صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: استقلال چند بار باید از یک ناحیه ضربه بخورد؟ آقایان خودشان را به خواب زده‌اند و همین‌طور جلو می‌روند. هر چقدر اعتراض می‌کنیم، اثری ندارد و داور قضاوت خودش را انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید استقلال را نابود کنید، از لیگ کنار می‌کشیم تا خیال‌تان راحت شود. تصمیمات داور در بازی با صنعت نفت ظلم به استقلال و هوادارانش بود. این داور دو سال پیش گل سالم استقلال را نگرفت و بعدها اعتراف کرد به خاطر اعتراض‌های فرهاد مجیدی گل را مردود اعلام کرده است. سال گذشته همین آقا (اکبریان) پنالتی ما را در دربی نگرفت. یک نفر به فریاد استقلال برسد، اشتباه داوری؛ یک بازی، دو بازی، سه بازی، چرا این همه اشتباه فقط برای استقلال است؟ گل سالم ارسلان مطهری در بازی با فجرسپاسی شیراز گرفته نشد، در این دیدار هم دو پنالتی.

چرا کمیته اخلاق و انضباطی به داوری‌ها ورود نمی‌کنند؟

«این همه زحمت می‌کشیم ولی با اشتباه داوری همه چیز از بین می‌رود.» غلامپور با بیان این جمله ادامه داد: اگر داور یکی از پنالتی‌های ما را می‌گرفت، روند بازی تغییر می‌کرد. این همه امتیاز از دست دادیم، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ چرا کمیته انضباطی و اخلاق به این ماجراها ورود نمی‌کنند؟ چرا به خوبی جریان‌ها را رصد نمی‌کنند؟ چرا این همه با مجیدی دشمنی می‌کنید؟ این کار شما نهایت نامردی است. آقایان مطمئن باشند آه هواداران استقلال یک روزی دامن شما را می‌گیرد و باید پاسخگو باشید.

برخی تیم‌ها مظلوم‌نمایی نکنند

وی یادآور شد: برخی تیم‌ها یاد گرفته‌اند با فیلم بازی کردن، مظلوم نمایی و ... نگاه‌ها را به سمت دیگری ببرند، ولی همه متوجه این کارها هستند. اشتباهات داوری آنقدر به ضرر استقلال بوده که خودشان هم می‌گویند این دیگر چه اشتباهی است! اگر قرار به این کارها باشد که مظلوم نمایی کنند، ما هم همین کارها را خواهیم کرد. فوتبال، بازی جوانمردانه است و هر تیمی قوی باشد، می‌برد و هر تیمی ضعیف باشد، شکست می‌خورد. بگذارید نتایج فوتبال در زمین مشخص شود نه با کارهای دیگر.

از عملکرد رضایی راضی هستم

مربی استقلال در خصوص عملکرد علیرضا رضایی و اینکه آیا ممکن است در دربی به میدان برود، گفت: از عملکرد رضایی راضی هستم. تا دربی هم باید منتظر بمانید که دروازه‌بان مشخص شود. در رابطه با رشید مظاهری هم پزشک تیم گفته مصدوم شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1120298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      من یک استقلالی متعصب هستم ولی مربیان محترم استقلال لطفا یک کم ظرفیت باخت داشته باشید واقعا در دنیای حرفه ای امروز فوتبال این بهانه ها و توجیه باخت زشت است لطفا بزرگ شوید