روز آینده نیز هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم خواهد بود

روز گذشته نیز هوای تهران با همین وضعیت سپری شد و طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، روز آینده نیز هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در حالی این روزها هوای تهران با قرار گرفتن شاخص بر روی عدد ۱۵۰ و تشدید آلودگی هوا برای گروه‌های مختلف سنی، کمیته اضطرار آلودگی هوا عصر امروز به ریاست منصوری استاندار تهران و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

این در حالیست که در روزهای اخیر شهروندان تهرانی هوای ناسالمی را تجربه می‌کنند. در جلسه امروز قرار است در ارتباط با فعالیت واحدهای صنعتی آلاینده و همچنین تردد خودروهای گازئیلی و دیزلی تصمیم گیری شود.

طبق آخرین گزارش اعلام شده،‌کیفیت هوای تهران با شاخص ۱۵۶ در وضعیت ناسالم قرار دارد. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و دی‌اکسیدنیتروژن باعث بروز این وضعیت شده‌ است و با تداوم شرایط جوی تا اواخر وقت امروز و افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد. روز گذشته نیز هوای تهران با همین وضعیت سپری شد و طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، روز آینده نیز هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم خواهد بود.

در حال حاضر دمای هوا ۱۵ درجه سانتیگراد است و طبق پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت، کمینه دما در روز آینده ۱۱ درجه و بیشینه دما ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر: 1120303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =