خدا کند اگر مساوی می‌شود نتیجه ۴بر۴ شود!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دربی پرگل و زیبایی را شاهد باشیم.

 مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره دیدار شنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: من معتقدم این دربی برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی باشد، در هر صورت از آنجایی که این بازی در طول سال فقط دو بار برگزار می شود جذابیت های خاص خود را در طول تاریخ حفظ کرده این در حالی است که دربی به هر مناسبتی می تواند برگزار شود و اگر مثل ال‌کلاسیکو در سال به مناسبت های مختلف پنج یا شش بار برگزار شود حساسیت های آن کم می‌شود اما باز هم می بینیم که هر چند بار دیگر که دربی برگزار شود حساسیت در جریان بازی موج می زند. 

وی افزود: فعلا پرسپولیس تیم دوم جدول است و سپاهان هم با شایستگی در صدر جدول قرار دارد با این حال این دو پیروزی اخیر به خصوص بازی با نفت آبادان که پرسپولیس فوق‌العاده بازی کرد به این تیم کمک کرد تا شرایط خود را بهبود بخشیده و ثبات پیدا کند، در هر صورت فکر می کنم گل محمدی ترکیب ثابت خود را پیدا کرده و شاید با یک یا دو تغییر برای دربی به مصاف استقلال برود. 

فنونی زاده تاکید کرد: این بازی برای هر دو تیم مرگ و زندگی است، استقلال با ۴ تساوی پیاپی به این دیدار رسیده هرچند جوانان با انگیزه ای دارد که از سوی فرهاد مجیدی در ترکیب قرار می‌گیرند. من بازی های این تیم را میبینم و روند نتایج و شرایط استقلال را هم به خاطر آنکه از جریان روز فوتبال ایران و شرایط هر دو تیم پرطرفدار آگاه باشم دنبال می کنم، بنابراین روی هم رفته دو تیم شرایط برابری دارند اما خدا کند که بازی مساوی نشود. 

بازیکن اسبق پرسپولیس تاکید کرد: با این حال سه چهار گروه هستند که دوست دارند این بازی مساوی شود، اول رئیس فدراسیون، بعد آقایان داوران و سپس مدیران عامل، این در حالی است که تنها کسانی که نمیخواهند بازی مساوی شود به جز هواداران، سرمربیان دو تیم هستند، البته شاید سرمربی استقلال چون در لبه پرتگاه قرار دارد مساوی برای او هم به منزله یک باخت خفیف باشد اما مطمئن باشید پرسپولیس با صلابت تر بازی می‌کند چون فوق العاده روحیه خوبی دارد و امیدوارم که آقای گل محمدی با همان شیوه هجومی بتواند از این ترکیب استفاده کند تا موفق باشد. در مجموع غیر از از هواداران و سرمربی ما همه دوست دارند این بازی مساوی شود! 

فنونی زاده تصریح کرد: در هر صورت دوست دارم شاهد یک بازی خوب باشیم این در حالی است که میلیون‌ها بیننده این بازی را از پای گیرنده ها تماشا می‌کنند و با این تفاسیر دوست دارم بازی مساوی نشود و اگر هم مساوی می شود ۴ بر ۴ مساوی شود تا لذت آن را همه ببرند. مطمئن باشید با ترکیب ایده‌آلی که گل محمدی شنبه در میدان می‌گذارد پیروزی از آن پرسپولیس است. 

مرتضی فنونی زاده درباره این که آیا فکر می کرد این جمله برادرش یعنی هرچه که آقا مرتضی بگوید تا این اندازه در فضای مجازی فراگیر شود گفت: در هر صورت او خودش میداند و حدود ۵۶ سال سن دارد، این هم یک جمله کلیشه ای مثل بقیه جملات است که یک روز آمده و بعد از ذهن مردم رفته است اما همیشه با آقا مهدی و دوستان و هم بازیانم در دهه ۶۰ می‌گویم کری برای هواداران است و برای ما نیست و بین ما رفاقت و رقابت موج می‌زند. من خودم ۱۴ دربی را تجربه کردم، رفاقت حرف اول را می‌زد اما در مستطیل سبز رقابت لازم برای موفقیت وجود داشت.

کد خبر: 1120405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =