رقابت چلسی و من سیتی برای صدرنشینی

هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (چهارشنبه) ۶ دیدار برگزار خواهند شد که چلسی به مصاف واتفورد می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در ادامه هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس امشب (چهارشنبه) ۶ دیدار برگزار خواهند شد که چلسی به مصاف واتفورد می‌رود، اورتون و لیورپول دربی مرسی ساید را برگزار خواهند کرد و من سیتی در خانه استون ویلا بازی خواهد کرد.

واتفورد- چلسی

امشب از ساعت ۲۳ چهار دیدار به طور همزمان برگزار می‌شوند که در یکی از این بازی‌ها چلسی در زمین واتفورد به مصاف این تیم خواهد رفت.
چلسی با ۳۰ امتیاز از ۱۳ بازی در صدر جدول قرار دارد و واتفورد با ۱۳ امتیاز در رتبه شانزدهم جای گرفته است.

چلسی که هفته گذشته در خانه با نتیجه یک - یک برابر منچستریونایتد متوقف شد و ۲ امتیاز را از دست داد، با هدف کسب هر ۳ امتیاز بازی و حفظ صدرنشینی به میدان خواهد رفت.

در آن سوی میدان واتفورد که در هفته‌های اخیر ۶ امتیاز کسب کرده و موفق شده خود را از منطقه خطر خارج کند، مایل است به این روند ادامه دهد. این تیم دو هفته پیش دست به کار بزرگی زد و در خانه چهار بر یک برابر منچستریونایتد به پیروزی رسید و همین امر می‌تواند شاگردان توماس توخل را وادار کند این تیم را دست کم نگیرند.

نکات آماری

    واتفورد از ۸ مسابقه اخیر خود مقابل چلسی در لیگ جزیره در ۷ بازی شکست خورده است. آخرین پیروزی این تیم برابر چلسی با نتیجه ۴ بر یک در فوریه سال ۲۰۱۸ رقم خورد.
    چلسی هر دو بازی اخیر خارج از خانه برابر واتفورد را با پیروزی پشت سر گذاشته است ، اما هرگز نتوانسته سه بار پیاپی این تیم را در ویکاریج رود شکست دهد.

اورتون - لیورپول

از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه امشب دو دیدار به طور همزمان برگزار خواهند شد که یکی از آن‌ها شهرآورد مرسی ساید بین تیم‌های اورتون و لیورپول خواهد بود.

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر دیدار اورتون - لیورپول با ۲۲ کارت قرمز بیشترین کارت قرمز را داشته است که این بالاترین میزان کارت قرمز در این رقابت‌ها است.

اورتونی‌ها که فصل گذشته را با قرار گرفتن در رتبه دهم به پایان رساندند، این فصل حال و روز خوشی ندارند و از ۱۳ بازی فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده اند و در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند؛ اما رقیب دیرینه آن‌ها یعنی لیورپول با ۲۸ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی جای گرفته و منتظر لغزش دو تیم اول جدول است تا صدر جدول را از آن خود کند.

لیورپول در ۲ بازی آخر خود در لیگ جزیره به ترتیب آرسنال و ساوتهمپتون را با نتیجه پرگل و مشابه ۴ بر صفر شکست داد و حالا با روحیه دوچندان قدم به ورزشگاه گودیسون پارک خواهد گذاشت؛ اما اورتون در دو دیدار گذشته خود برابر منچسترسیتی و برنتفورد شکست خورده و از چهار بازی گذشته خود فقط یک امتیاز به دست آورده است.

نکات آماری

    اورتون در آخرین بازی برابر لیورپول در لیگ جزیره با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به ۲۰ بازی بدون برد برابر رقیب همشهری پایان داد.
    اورتونی‌ها از فصل ۸۵ -۱۹۸۴ به بعد هرگز نتوانسته اند در دو بازی پیاپی در دربی مرسی ساید به پیروزی برسند.
    لیورپول در ۱۰ بازی گذشته خود در خانه اورتون شکست نخورده است. آخرین شکست این تیم در گودیسون پارک به اکتبر سال ۲۰۱۰ بر می‌گردد.
    از ۹ بازی آخر  دو تیم در گودیسون پارک ۸ بازی با تساوی به پایان رسیده اند از جمله چهار بازی متوالی گذشته.
    لیورپول در هر یک از ۱۷ بازی گذشته خود در تمام رقابت‌ها حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

استون ویلا - منچسترسیتی

در آخرین بازی امشب تیم منچستر سیتی از ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه در ویلا پارک به مصاف استون ویلا خواهد رفت.

منچسترسیتی با ۲۹ امتیاز از ۱۳ بازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد و منتظر لغزش چلسی است تا صدر جدول را از آن خود کند. استون ویلا هم با ۱۶ امتیاز از همین تعداد بازی و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دو تیم کریستال پالاس و برنتفورد در رتبه سیزدهم قرار دارد.

نکات آماری

    استون ویلا از ۱۴ بازی برابر منچستر سیتی فقط یک پیروزی به دست آورده، ۱۲ بار شکست خورده و یک بار به تساوی دست یافته است. این تیم در این ۱۴ بازی ۳۹ گل دریافت کرده است.
    منچستر سیتی پس از شکست ۳ بر ۲ در سپتامبر سال ۲۰۱۳، در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی گذشته برابر استون ویلا در تمام رقابت‌ها به پیروزی دست یافته است.
    استون ویلا در ۱۴ بازی آخر خود برابر قهرمانان فصل‌های گذشته لیگ جزیره در ۱۳ بازی شکست خورده است و فقط فصل گذشته ۷ بر ۲ لیورپول را در ویلا پارک شکست داد.

برنامه ۳ دیدار دیگر امشب به شرح زیر است:

ساوتهمپتون – لسترسیتی ساعت ۲۳

ولوز –لسترسیتی ساعت ۲۳

وستهام - برایتون ساعت ۲۳

انتهای پیام/

کد خبر: 1120454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =