شفافیت، اصلاح ساختارهای مفسده زا و فرآیندهای پیچیده و مبهم، پیشگیری و مقابله راهبرد اصلی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت سیزدهم

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: شفافیت، اصلاح ضوابط، ساختارهای مفسده زا و فرآیندهای پیچیده و مبهم راهبرد اصلی دولت سیزدهم در مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز، نشست مسئولان و شورای مرکزی دفاتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) در مهمانسرای حافظ واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.

در اولین روز از این مراسم سردار محمد رضا یزدی، رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، شفافیت، اصلاح ضوابط، ساختارهای مفسده زا و فرآیندهای پیچیده و مبهم را راهبرد اصلی دولت سیزدهم در مبارزه با فساد دانست و گفت: تلاش ما در ستاد مبارزه با مفاصد اقتصادی این است که ساختارهای فساد را شناسایی کنیم. گاهی قوانین و ضوابط و ساختارها خوب است اما فرآیندها اشکال دارد که این بخش هم باید اصلاح شود.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به نظارت سیستماتیک بر موضوع فساد، افزود: برخی سامانه‌های رصد و پایش مفاسد در سال‌های اخیر، بلااستفاده یا از دسترس خارج شده است که احیای این سامانه‌ها، اولویت اصلی ما از روزهای آغاز مسئولیت بود و در همین مدت کوتاه در  دولت سیزدهم، بخشی از این سامانه‌های نظارتی فعال شده است.

گفتنی است؛ نشست مسئولان و شورای مرکزی دفاتر باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، از تاریخ نهم لغایت دوازدهم آذرماه در مهمانسرای حافظ برگزار می‌شود که فعالان فرهنگی و رسانه‌ای از 20 استان کشور در این مراسم حضور دارند.
انتهای پیام /

کد خبر: 1120468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =