علی‌نژاد سناریونویس جنگ پیش از دربی است

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ضمن مقصر خواندن مهدی علی نژاد در جدال لفظی مدیران استقلال و پرسپولیس، معتقد است که آبی پوشان فاتح شهرآورد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، قسمت شماره 97 دربی تهران از ساعت 16 فردا شنبه 13 آذر آغاز می‌شود و سرخابی‌های تهران در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تیم گل‌محمدی در چهار بازی اخیر خود دو تساوی و دو برد به دست آورده و از 7 بازی 14 امتیاز دارد و در طرف مقابل تیم مجیدی با چهار تساوی متوالی و 13 امتیاز از 7 بازی پا به این جدال حساس خواهد گذاشت.

میثم منیعی پیشکسوت استقلال در گفتگویی که با خبرنگار ما انجام داد، استقلال را به عنوان برنده دربی 97 پیش‌بینی و معرفی کرد. گفتگویی که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 دربی یک بازی کاملا متفاوت است

نتایج اخیر دو تیم کوچکترین تاثیری در نتیجه دربی ندارد. این بازی کاملا متفاوت از تمام بازی‌های لیگ است و این موضوع کاملا ثابت شده است. بارها شاهد این بوده‌ایم که تیمی برنده دربی شده که به لحاظ امتیازی شرایط بدتری داشته است. بنابر این مطمئن باشید که اختلاف یک امتیازی و نتایج دو تیم در هفته‌های اخیر هیچ تاثیری در روند بازی فردا نخواهد داشت.

 استقلالی‌ها تمرکز داشته باشند برنده می‌شوند


انشاالله استقلال برنده این شهرآورد می‌شود و نه تنها پیروز این بازی شش امتیازی خواهد بود، بلکه به روند تساوی‌های متوالی خود پایان می‌دهد. با همه اینها فردا هیچ یک از بازیکنان روز راحتی انتظارشان را نمی‌کشد. همه آنها باید توجه کنند که حق اشتباه ندارند چرا که کوچکترین اشتباه در دربی بزرگترین پشیمانی را به همراه دارد. تنها نکته مهم این است که بازیکنان از الان برای بازی تمرکز کنند. موبایل خود را کنار بگذارند و به چیزی جز پیروزی در بازی فردا فکر نکنند. قطعا در این صورت برنده شهرآورد استقلال است.
تمرکز بالا در دربی برگ برنده تیم‌هاست. میلیون‌ها مخاطب آنها را تماشا میکند و باید از همه نظر بسیار مراقب رفتار خود در زمین باشند. بهترین خط دفاع لیگ برای استقلال است و امیدوارم فردا خط دفاع و دروازه‌بان ما خوب کار کنند.

 علی‌نژاد سناریونویس جنگ پیش از دربی است

جدال لفظی مدیران استقلال و پرسپولیس که یکی دو روز است شروع شده، بدون شک روی بازی تاثیر می‌گذارد منتها من فکر میکنم مقصر اول و آخر این دعوای پیش از دربی آقای علی‌نژاد است. ایشان دعوا را راه انداخت و آن را هم رهبری می‌کند و سناریوها را می‌نویسد. به اعتقاد من این نوع رفتارها بازی با شعور و احساسات هوادار است نه چیز دیگری.

گفتگو: هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1120605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =