با گل‌های آل کثیر و عبدی دربی را می‌بریم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان برنده دربی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، شمارش معکوس برای آغاز نود و هفتمین شهرآورد بزرگ تهران آغاز شده و سرخابی‌ها در حالی آماده این بازی حساس می‌شوند که اختلاف یک امتیازی‌شان در جدول به اهمیت نتیجه این دیدار دامن می‌زند. به همین بهانه گفتگویی انجام دادیم با محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس که در ادامه می‌خوانید:

این حساس‌ترین دربی جهان است

دربی پرسپولیس و استقلال حساسترین دربی دنیاست و این را بدون اغراق می‌گویم. فکر کنم تنها بازی فوتبال در جهان همین دربی است که اثر نتیجه‌اش تا چندین ماه در ذهن بازیکن و هوادار باقی می‌ماند. شرایط دو تیم در جدول و اختلاف امتیاز هیچوقت از پیش برنده این بازی را تعیین نکرده و این مرتبه نیز همینطور است. باید دید کدام تیم در زمین بهتر بازی می‌کند و قدر موقعیت‌هایش را بیشتر می‌داند.

شک نکنید پرسپولیس برنده دربی است

پرسپولیس از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی است. دو بازی اخیر این تیم که به برد هم منجر شد را همه دیدیم که تیم چگونه باکیفیت و یکدست در زمین بازی کرد. به خصوص در نیمه دوم این دو بازی ضرباهنگ تیمی پرسپولیس بسیار چشم نواز بود و به شخصه از تماشای آن خیلی لذت بردم.

به اذعان همه کارشناسان پرسپولیس به شرایط ایده آل خودش برگشته و با این حساب شک نکنید پرسپولیس شانس زیادی برای برنده شدن دارد. این را هم اضافه کنم که اگر 20 دقیقه ابتدایی بازی گل رد و بدل شود زیبایی دربی چند برابر خواهد شد.

با گل‌های آل کثیر و عبدی می‌بریم

 باید همه بازیکنان تیم مقابل استقلال مانند همین دو هفته وظایفشان را پیاده کنند. به آنها توصیه میکنم اسیر حواشی احتمالی این بازی نشوند و اصطلاحا فقط خودشان باشند و در این صورت قطعا برنده از زمین خارج خواهند شد.

این را بدون تعصب عرض میکنم که توان پرسپولیس در این بازی بیشتر از استقلال است. بازیکنان جدیدمان هم خیلی خوب با بقیه هماهنگ شده‌اند و این یک برگ برنده برای یحیی گل‌محمدی است.

در مجموع فکر میکنم پرسپولیس با اختلاف دو گل برنده بازی خواهد شد. امیدوارم آل کثیر و عبدی گلزنی کنند. یادتان باشد عبدی جلوی استقلال همیشه خوب بازی می‌کند و ثابت کرده در بازی‌های حساس بهتر گل میزند و امیدوارم در این دربی هم گل بزند.

فوتبال آماتور یعنی جنگ مدیران قبل از بازی حساس!

فوتبال ما آماتور است و به همین دلیل شاهد جدال مدیران دو باشگاه بزرگ کشور قبل از حساس‌ترین بازی باشگاهی لیگ هستیم. در هیچ کجای دنیا مدیران باشگاه‌ها اینطور از خجالت هم درنمی‌آیند. حتی نام بسیاری از مدیران باشگاه‌های خارجی را کسی نمی‌داند چرا که آنها دنبال فعالیت مفید هستند نه دیده شدن!

به اعتقاد من گل‌محمدی بهترین مربی حال حاضر ایران است. عملکرد او را در زمین می‌بینیم. البته منکر زحمات اعضای کادر فنی نیستم اما دانش یحیی باعث شده تیم اینقدر خوب فوتبال بازی کند. وظیفه ما پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس حمایت از گل‌محمدی است.

گفتگو: هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1120653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =