تیم شجاع‌تر برنده دربی می‌شود/ هواداران یک بازی خوب می‌خواهند

سرمربی سابق سرخپوشان معتقد است که تیمی که شجاع تر باشد در دربی پیروز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، بدون شک حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر دربی پایتخت یعنی جدال استقلال و پرسپولیس است. دیداری که یک حساسیت ذاتی دارد و دو تیم به چیزی جز پیروزی در آن فکر نمی‌کنند. حمید درخشان پیشکسوت و سرمربی اسبق پرسپولیس درباره این جدال بزرگ گفتگویی با خبرنگار ما انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

شجاعت در دربی لازمه پیروزی است

قطعا پیروزی برای تیمی خواهد بود که با شجاعت فوتبال بازی کند. احتیاط در این بازی یعنی قدم برداشتن به سوی باخت و در بهترین حالت رسیدن به مساوی. بنابر این تیمی که بابرنامه‌تر و شجاعانه‌تر فوتبالش را ارائه دهد برنده دربی می‌شود. البته لزوم اجرای بازی شجاعانه نباید به منزله نادیده گرفتن بازی جوانمردانه باشد. بردن دربی به هر قیمتی خوب نیست و امیدوارم تیمی برنده شود که ضمن اجرای بازی منسجم، اصول اخلاقی را هم درست اجرا کند.

واقعیت این است که هر کس در دربی گلزنی کند میشود ستاره تیم اما این درست نیست. تیم که پیروز میشود یعنی همه از دروازه‌بان و دفاع تا هافبک و مهاجم خوب کار کرده‌اند. حتی اگر گل برتری روی خلاقیت فردی یک بازیکن زده شود باز هم باید اذعان داشت که تمام تیم پیروزی در دربی را رقم زده‌اند.

هیچ تیمی از پیش بازنده نیست

تفکر قهرمانی در سر هر دو سرمربی است و این یعنی هیچ تیم از قبل بازنده نیست. شرایط دربی را هم همه می‌دانند که ارتباطی به نتایج قبلی و جایگاه در جدول ندارد. برای تیمی که هدفش قهرمانی است تصاحب تمام امتیازات این بازی اهمیت زیادی دارد.

هر تیمی که موقعیت هایش خوب استفاده کند مطمئنا برنده بازی خواهد بود. موقعیت های گلزنی در دربی زیاد نیست و آنچه برای پیروزی در این بازی اهمیت دارد استفاده درست از موقعیت‌هاست. 

هواداران یک بازی خوب از تیمشان می‌خواهند

مطمئن باشید هواداران از تماشای بازی خوب لذت می‌برند حتی اگر تیم محبوبشان بازنده دربی شود. بنابر این از فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی انتظار و تقاضا دارم که در حین بازی تیم‌هایشان را حواشی دور نگه دارند و ارائه یک بازی تماشاگرپسند را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر: 1120675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =