هواشناسی ایران | ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه / دمای تهران به ۵ درجه می‌رسد

کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی کم دامنه از غرب کشور در کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام بارش رخ خواهد داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در خراسان رضوی گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط هرمزگان و جنوب کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.  امشب سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

او ادامه داد: در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و به تدریج در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

ضیائیان بیان کرد:از اواخر وقت روز یکشنبه با ورود موجی کم دامنه از غرب کشور در مناطقی از کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام بارش رخ خواهد داد.

او یادآور شد:روز دوشنبه به طور گسترده‌تر در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام و چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و برخی مناطق شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و نیز دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران گاهی بارش باران و وزش باد در ارتفاعات و مناطق سردسیری برف و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است. بیشترین دمای تهران به ۱۴ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1120768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =