ته کار خارجی های بی کیفیت استقلال دو هفته دیگر درمی‌آید

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که نهایتا تا دو هفته دیگر کیفیت پایین خارجی های استقلال مشخص خواهد شد.

سید داوود سید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۷ اظهار داشت: واقعاً می پرسید چطور بود! اصلاً خودتان چه تحلیلی می خواهید بنویسید و خودتان پاسخ این سوال را بدهید! اصلا فوتبالی در زمین دیدید؟ چطور بود؟ طوری نبود! دو تیم آمده بودند که نبازند، فقط همین.

وی ادامه داد: البته که به نظر من شرایط پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم بهتر بود اما استقلال هم موقعیت های خوبی داشت که نتوانست از آنها استفاده لازم را بکند.

سید عباسی درباره شرایط فنی این دیدار گفت: در این دیدار هیچ چیزی معلوم نبود و به دو تیم اگر از همان ابتدا می‌گفتند بازی صفر بر صفر می شود رضایت میدادند و بازی را برگزار نمی کردند و به خانه می رفتند یا اگر یک بازی سبک تر از فوتبال بود به همان بسنده می کردند. 

پیشکسوت سابق استقلال و پرسپولیس درباره اینکه چرا دربی های فوتبال ایران روز به روز بی کیفیت تر می شود گفت: اتفاقا به یکی از دوستان هم گفتم خود من ۹ بار در دربی‌ها بازی کردم اما واقعاً آن دیدارها دربی بود پ، از یک ماه قبل از بازی، این بازی را احساس می کردیم اما این که چرا الان این شکلی شده واقعا نمی‌دانم. ما حتی از یک ماه قبل از دربی با مصاحبه‌های مان به استقبال بازیم رفته و برای هم کری می‌خواندیم. وقتی هم که به ورزشگاه می رفتیم و ۱۰۰ هزار نفر را از نزدیک می دیدیم دیگر همه چیز به اوج هیجان می رسید اما امروز نه تماشاگر هست نه از لحاظ فنی بازی حرفی برای گفتن دارد و نه هیجانی وجود دارد.

وی درباره اینکه آیا نبود تماشاگر تاثیرگذار است گفت: بله چرا که نه می تواند تاثیر گذار باشد و اینکه دربی ها جذاب نمی شود یکی از عوامل آن همین مورد است اما بازیکنان باید با آرامش بیشتری بازی کنند چون حداقل آنها در استادیوم فشار تماشاگر را تحمل نمی کنند ما آن زمان بیشترین فشار از این ناحیه متحمل می شدیم.

سید عباسی در پایان گفت: واقعاً حرف دیگری باقی نمی ماند اما قبلا هم گفته بودم و باز هم می‌گویم دو هفته دیگر هم به من وقت بدهید تا کیفیت واقعی بازیکنان خارجی استقلال را ببینیم. آنها از اول هم هیچی نبودند و تا آخر هم هیچی نمی شوند، اگر ته کار درنیامد، اینها بازیکن نیستند، من حتی بعد از بازی با فجرسپاسی گفتم. البته شاید بگویند چون آنها گل نزدند من اینطور می گویم.

کد خبر: 1120803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =