آغاز ثبت‌نام دانشجویان فناور در سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی

معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان فناور می‌توانند با ورود به آدرس https://sajed.iau.ir/ اقدام به ثبت نام کرده و از مزایای آیین‌نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاداسلامی برخوردار شوند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد، سامانه ساجد برای دانشجویان فناور در دسترس قرار گرفته است. 

دانشجویان فناور می‌توانند با ورود به آدرس https://sajed.iau.ir/ اقدام به ثبت نام کرده و از مزایای آیین‌نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه آزاداسلامی برخوردار شوند. 

همچنین بر اساس این اطلاعیه، قرار است در سامانه پژوهشیار، امکان ثبت دفاع محصولات فناورانه در دست اقدام است و به‌زودی برای دانشجویان مقطع دکترای دانشگاه آزاد  اسلامی فعال خواهد شد. 

آیین نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، بستری را فراهم ساخته تا دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های مرتبط با حوزه فناوری و دانش‌بنیانی بتوانند با استفاده از حمایت‌های مندرج در آیین نامه، ارتقا پیدا کرده و به‌جای ارائه مقاله، محصول ارائه کرده و از خدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد برای تجاری سازی محصول نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =