طلا و سکه باز هم گران می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران روند ۳ تا ۴ ماه آینده بازار طلا و سکه را صعودی توصیف کرد.

ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص تاثیر نسبی مذاکرات برجام بر بازار طلا و سکه، گفت: وضعیت مذاکرات تقریبا مشخص است و به همین خاطر بازار این واکنش را نشان داده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران در خصوص پیش‌بینی بازار طلا و سکه در ماه‌های آینده، گفت: درباره آینده بازار معتقدم که مثل سال‌های گذشته که این بازار روند صعودی خود را ادامه داد، در ۳ تا ۴ ماه آینده باز هم افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: این مساله دلایل مختلفی دارد. انس جهانی قیمتی بالاتر از وضعیت فعلی دارد و به نظر می‌رسد مقاومت خود را نسبت به قیمت رها کند و این مساله تاثیر خود را روی بازار داخلی هم بگذارد.

محمدولی گفت: این نکته را هم باید در نظر داشت که بیشتر اقتصاد ما شکل خبری به خود گرفته است. هر خبری که در حوزه اقتصاد باشد، تاثیر خود را روی بازار طلا و ارز می‌گذارد. این مساله به عملکرد ضعیف ما در دو تا سه دهه گذشته بازمی‌گردد که نتیجه خود را روی اقتصاد گذاشته است. به نوعی کشور ما واردات محور شده و هر تاثیری که در بازارهای جهانی بیافتد، انتظار داریم که خودش را روی اقتصاد ما هم بگذارد.

کد خبر: 1120835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =