به خودتان بیایید ترسوها!

ابراهیم طالبی، کارشناس فوتبال، در یادداشتی نوشت که شهرآورد ۹۷ تاسف بار بوده است و حاصل بازی های ضعیف، خروجی بازیکنان ضعیف برای تیم ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، ابراهیم طالبی پس از پایان دربی کسالت بار در یادداشت خود نوشت:

در تحلیلم قبل از ۹۷ شهرآورد پایتخت از نبودن هواداران در ورزشگاه آزادی ابراز تاسف کرده بودم. زمانی که بازی تمام شد، با ناراحتی تلویزیون را خاموش کردم و با خودم گفتم اگر تماشاگران می آمدند ضرر می کردند! همین جا تاثر نبودن تماشاچیان در ورزشگاه را پس می گیرم و با اطمینان می‌گویم خداوند را شکر که آنها نبودند وگرنه در کنار آقای مجیدی و گل محمدی و کادر فنی هر دو تیم، ما نیز خجل و شرمنده مردمی می‌شدیم که به امید یک دربی داغ و جذاب از تیمهای محبوب خود به تماشا میامدند.

اصلا از نتیجه صفر -صفر این بازی دلخور و ناراحت نیستم. به قول آلمانی ها از اینکه این بازی تنها در راستای تبلیغی برای چرت زدن و خمیازه کشیدن بود، ناراحتم. این دربی، این بزرگترین رویارویی کشور نمایشی از دو تیم ترسو و هراسان در رنگهای ابی و قرمز بود که فقط دنبال هم و گاهی لگدی به هم زدن، زمین بازی را بالا و پایین می‌دویدند. آقایان به خدا حرمت پیراهنی که شما به تن دارید، خیلی بالاست.

اقای مجیدی! آقای گل محمدی! شما فکر می‌کنید این یک دورهمی تکراری است که شما هم مجبورید در آن اجرای نقش کنید؟

آقایان به خدا من به عنوان کسی که به خانواده فوتبال تعلق دارد، از این نمابش بی کیفیت و ضعیف، از این به اصطلاح شهرآورد که کیفیت باز یهای محلی را هم نداشت، شرمنده مردم کشورم شدم.

شما مربیان محترم با دنیایی ادعا فقط آمده بودید در زمین تا مانع طرف مقابل برای رسیدن به چیزی شوید و این یعنی آخر ضعف فنی! آقایان استقلال و پرسپولیس ابهتی به وسعت یک سرزمین دارند. لطفا برای تیم های خود مچ پلان فنی و تاکتیکی مشخصی برای فازهای مختلف یک بازی داشته باشید.

 شما مربیان و هر دو بازیکنان بزرگی بوده اید و می‌دانید که عیار تیم ملی یک کشور ارتباط مستقیم با کیفیت بازی های لیگ آن کشور دارد پس لطفا تعجب نکنید از لیگی که شما افتخار مربیگری تیم های بزرگش استقلال و پرسپولیس را دارید، تنها وتنها خروجی اش برای تیم ملی یک بازیکن آن‌هم امیری است.

به خدا من نتوانستم به حرمت قلمی که در دست دارم و به خاطر احترام به شعور هواداران دو باشگاه، از این نمایش بی کیفیت چیزی بنویسم که اسمش ارزیابی فنی باشد! به خاطر احترامی که برای کادر فنی هر دو تیم دارم، خواهش میکنم به خودتان بیایید.

کد خبر: 1120858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =