هواشناسی ایران | بارش باران و وزش باد در برخی استان های کشور / دمای تهران به ۴ درجه می‌رسد

کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در کشور فعال است و زمینه ساز بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی در برخی استان ها می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر امشب سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که تا بعد از ظهر دوشنبه در کشور فعال است و زمینه ساز بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی می‌شود.

او افزود: در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، زنجان ،آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، قزوین ، شمال خوزستان، شمال غرب چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان و قم شاهد بارش باران خواهیم بود.همچنین در استان‌های تهران ، البرز، سمنان، ارتفاعات گیلان و مازندران بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: سه شنبه و چهارشنبه جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم است و این موضوع در شهرهای صنعتی و پرجمعیت سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی خواهد شد.

او توضیح داد: اواخر روز چهارشنبه و پنجشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر به کشور در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

ضیائیان گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی گاهی بارش پراکنده و وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۱۲ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1120891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =