ارکان بیانیه گام دوم در سند تحول و تعالی دانشگاه لحاظ شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سه رکن خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید قرار گرفته و این سه رکن اساسی به عنوان مطلع در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی لحاظ شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هجدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه برگزار شد.

دکتر طهرانچی در ابتدای این جلسه با گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو، گفت: دانشگاه روح و زندگی خود را از دانشجو می‌گیرد و باید نسبت به امور دانشجویان توجه داشته باشیم. روز دانشجو نماد حضور پویای دانشجویان در صحنه دانشگاه است و انتظار می‌رود تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این روز داشته باشند.

وی با اشاره به تصویب سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت امنای مرکزی دانشگاه، اظهار داشت: سند تحول و تعالی دانشگاه در قالب یک برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی، همه مراحل تأیید و تصویب در دانشگاه را طی کرد و کلیات و محتوای این سند در جلسه هیأت امنای مرکزی دانشگاه نیز به تصویب نهایی رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از آنجا که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سه رکن خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی مورد تأکید قرار گرفته، این سه رکن اساسی به عنوان مطلع در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی لحاظ شده و در برنامه‌ریزی و عملکرد دانشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دکتر طهرانچی در این جلسه از زحمات و تلاش‌های رؤسای پیشین دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های بوشهر، کردستان، ایلام، خوزستان و واحدهای نجف‌آباد و استاد فرشچیان تشکر و قدردانی و برای سرپرستان جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گزارشی از برگزاری نشست دو روزه «دوره مدیریت پایدار منابع در آموزش عالی» با محوریت تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه، آموزش تخصصی مدیریت پایدار منابع و بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارها ویژه رؤسای دبیرخانه هیأت امنای استانی و معاونان توسعه و مدیریت منابع انسانی استان‌ها ارائه کرد.

در ادامه این نشست، نوید ادهم دبیرکل هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی، نامه علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه در تقدیر و تشکر از تلاش‌های دکتر طهرانچی به جهت تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه را قرائت کرد.

در این جلسه موضوعات محوری دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور مهدی نوید ادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه، سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها، حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، معاونان دانشگاه و حضور مجازی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =