برخی معاونان فرهنگی واحدها برای تقویت کنشگری دانشجویان همکاری نمی‌کنند

معاون فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی معتقد است برخی از معاونان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد همکاری لازم را برای تقویت کنشگری دانشجویان ندارند و روال‌های بروکراسی بسیار زمان‌بر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم بزرگداشت روز دانشجو و دیدار منتخبان تشکل‌های و فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس این دانشگاه، بعد از ظهر امروز (۱۵ آذرماه) در سالن کتابخانه حبیبی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

فرزاد جهان‌بین در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجویان بیان کرد: این مراسم با حضور نمایندگان تشکل‌ها، کانون‌ها، نشریات، شبکه رضوی، گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی عنوان کرد: ۱۳ آبان و ۱۶ آذر دو رویداد بسیار مهم در تاریخ فعالیت جریان دانشجویی است.

وی ادامه داد: ۱۶ آذر سال  ۳۲  دشمنان و استکبار جهانی سیلی  محکمی به دانشجویان زدند. دانشجویان نیز در ۱۳ آبان سال ۵۸ این سیلی را تلافی کرد.

جهان بین اظهار کرد: آمریکا و انگلیس در مرداد ۳۲ دولت قانونی ایران را در کودتایی از بین برد و فضای خفقانی را در کشور به وجود آوردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۳۲ در اعتراض به سفر نیکسون وزیر امور خارجه آمریکا به ایران اعتراض کردند و سه شهید دادند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان ارمان خواه و بصیرت طلب هستند، گفت: جریان دانشجویی برای جلوگیری از کودتای مجدد و انحراف انقلاب  اسلامی، اقدام به تسخیر سفارت آمریکا در ایران کردند.

وی افزود: سفارت آمریکا با مخالفت امام راحل در دو زمان  ۲۵ بهمن ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان تسخیر شد.

جهان بین گفت: تسخیر لانه جاسوسی اقدامامی پیشگرانه برای کودتا در کشور بود که این اقدام اوج آگاهی جریان دانشجویی است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معاونت فرهنگی تمام تلاش خود را می‌کند تا بسترهای لازم برای کنشگری دانشجویان را فراهم کند. البته فعالیت تشکل‌های دانشجویی باید در چارجوب قانون باشد. در این راه مشکلاتی داریم؛ برخی از معاونان فرهنگی واحدها همکاری لازم را ندارند و روال‌های بروکراسی بسیار زمان‌بر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی به دنبال فعالیت کیفی تشکل‌های دانشجویی و گسترش استفاده از سلایق مختلف در این دانشگاه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1120986

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =