تحصیل ۴ هزار و ۸۰۰ دانشجوی عراقی و افغانستانی در واحد تهران جنوب

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب از تحصیل چهار هزار و ۸۰۰ دانشجوی عراقی و افغانستانی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مراسم گرامی‌داشت روز دانشجو با حضور حجت الاسلام و المسلین منتظری، دادستان کل کشور امروز ۱۵آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

وحید چگینی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در ابتدای این نشست با تشکر از حضور دادستان کشور، معاونان، دانشجویان، بسیج دانشجویی و ... با تبریک فرارسیدن روز دانشجو، گفت: مسیر دانشجویی قبل از انقلاب در اعتراض به اقدامات شاهنشاهی آغاز و تسخیر لانه دانشجویی را شاهد بودیم و امیدواریم این راه در مسیر ظهور حضرت ولیعصر ع بیانجامد.

وی افزود : واحد تهران جنوب در ۳۶سال اخیر احداث و جزو سه دانشگاه پرجمعیت محسوب می‌شود. دانشجویان این دانشگاه در تشکل‌های علمی فعال و در تشکل‌هایی همچون بسیج و جامعه اسلامی در راستای ارتقای فعالیتهای فرهنگی اقدامات اجتماعی فرهنگی ‌مذهبی را انجام می دهند.

به گفته وی هم اکنون  ۴هزار و ۸۰۰دانشجوی عراقی و افغانستانی در این واحد دانشگاهی تحصیل می کنند.

چگینی تاکید کرد: از نظر وزارت علوم عراق سطح علمی این دانشگاه از وضعیت مطلوب برخوردار است و حدود  ۴هزار و ۵۰۰دانشجوی عراقی در این واحد دانشگاهی در حال تحصیل هستند
به گفته وی در این دانشگاه مراودات علمی و فرهنگی مناسب با روسیه، آلمان ،عراق و... دیگر  کشورها در حال انجام است.

چگینی ادامه داد: امیدواریم از ظرفیت بسیج استفاده شود البته به تمامی تشکل‌ها احترام گذاشته و آمادگی پاسخگویی به سوالات آنها را داریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1120988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =